Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

13 Aralık '14

 
Kategori
TV Programları
 

Medcezir / Yaman’a yapılan Vantuzella tam bir eşek şakası!

Medcezir / Yaman’a yapılan Vantuzella tam bir eşek şakası!
 

Star Tv’nin fenomen dizisi Medcezir’in 52.bölümünde Yaman’a yapılan Vantuzella şakası, tam bir eşek şakasıydı! Mira gene eski kıskançlık günlerine mi döndü? Seven kadın kıskanır anladık da, Yaman’a yaptığın bu şaka ile Altınkoy gençleri arasında sevdiğin adamı rezil ettin be Mira…

Yaman’ın bu kötü şakanın etkisinden gitarı eline alarak söylediği “Kandırdım” şarkısı ile ortalığı bir nebze yumuşatmış, Altınkoy gençlerini coşturmuştur.

Bu bölümde en çok panikleyen ve sıkıntıya düşen Sude Hanım olur. CD’nin polislerin eline geçmesi demek hayatının bittiği anlamına geldiğini düşündükçe çıldırır.

Bu 52.bölüm önceki iki bölüme göre biraz yavandı, sönük geçti. Ama reytingler iyi, her iki kategoride de 2.sırada yer almış.

Bence Medcezir hikayede sıkıntı çekmeye başladı. 12 bölüm önce, ekranda bir dakika Yaman ile görünüp öpüşen bir figuran kızı tekrar dönüp dolaşıp hikayeye sokuyorsa sıkıntı var demektir. Senaristimiz Ece Yörenç bu konuda biraz daha kafa yormalı diyorum.

Medcezir’den beklentiler çok daha arttı. İzleyici Uludağ tatil bölümü gibi süper bölümler bekler oldular. 2 bölüm sonra önümüzde yılbaşı bölümü fırsatı var. Şayet tekrar güzel bir bölüm ortaya koyabilirlerse, izleyiciyi toparlayıp tekrar birinci sıralara çıkabilirler. Yoksa ümitler 2015’e kayacak. Çağatay Ulusoy gibi süper bir oyuncu var ellerinde. TV8’in Çağatay Ulusoy’u Hazal Kaya ile Maral dizisinde oynatacakmış dedikoduları bile Medcezir’i sallamaya yetti. Medcezir’den başrol oyuncusu Çağatay Ulusoy giderse bu dizi biter. Benden söylemesi.

Geçen bölümde Nadir Bey tutuklanmış, tahditler savurarak polis arabasına bindirilip götürülmüştü.

Ekran AlıntısımMD52.1

Ne yapacağını bilmeyen Leyla ortada kalmış, birazda Cengiz Beyin kollarına bırakmıştır kendisini. Yaman’ın kendisini götürmek istemesini kabul etmemiştir.

Selim Bey suçu üstlenen adamın üstüne gider, hapishanede ziyaret eder, ama konuşturamaz. Sinan’ı ben öldürdüm demektedir.

Yaz tatilinde Kaş’tan tanıdıkları Salih Abilerinin Yaman’ı araması ve Antalya’lı kız Sibel’in kendizisini aradığını söylemesi şakanın kaynağı olur. Mert’in yapışkan biri olduğu için 'vantuzella' adını verdiği kız Sibel’in adının bile geçmesi Mira’yı gene kıskançlık krizine sokar.

Ekran AlıntısıMD52.2A Ekran AlıntısıMD52.2B

Yaman Mira’yı sakinleştirmek için epeyce çabalar. Mira Eylül ile yazın Yaman’ın birlikte olduğu kız Sibel’i konuşurlar. Eylül bütün bunları bilen Elif’ten yardım almaya karar verirler.

Nadir Bey, adamı Cengiz’den çekinmektedir. Has adamı Cengiz maşasıdır, Nadir Beyin bütün yaptığı kirli işleri ve cinayetlerini bilmektedir. Giray da Nadir Bey konuşur diyerek paniklemektedir. Cengiz Bey onu sakinleştir.

Polis Nadir Beyin evinde ne var, ne yoksa bütün dosyaları alır götürür. Bunu gören Sude Hanım görünce çok korkar. Yüzü bembeyaz olur, Ayşe su vererek ona yardımcı olur.

Yaman büroda Mert ile beraberdir. Yaman gazetelerden iş aramaya başlar. Mert’e şirket için imzalanacak dosyalar önüne konur.  Babam imzalasın dese de, imzalar. Yaman, evrakı göz atar. Oh ha… Oğlum sen baya zengin bir adammışsın. Bundan sonra ben sana Mert Bey demeye başlayayım, der.

Ekran AlıntısıMD52.3

Mert, ben de çalışcam, iş ara der. Yaman gazeteyi eline verir, kendin ara.

Mira, Eylül ile okulda o kızdan konuşurlar. Eylül, sen yokkan ne olmuşsa olmuş. Bırak bu kıskançlıları niye olmuş bitmişleri kurcalıyorsun deyince Mira, ben onsuzluğu hiç kabullenmedim, hiç kimseye bakmadım. O kızla sevgili oldu, sonra onu da bıraktı. Burada Elif ile birlikte oldu. Ben birbirimize sadık kaldım. Eylül, asıl görgü şahidi Elif’i arar. Yaman’a bir şaka yapacaklarını söyleyip yanlarına çağırırlar.

Yaman ile Mert gazetelerde iş ilanı ararken Selim Bey gelir. Yaman, Nadir Bey davasını sorar. Selim Bey, yardımcısı Cengiz’in üzerine gideceğini, Yurt dışını çıkış yasağı aldırdığını söyler. O sırada Mert ve Yaman’a öğle yemeği için tost gelir. Mert, babasına iş aradığını söyler. Selim Bey, niye tost söylediniz ben sizi yemeğe götüreyim, birlikte çıkarlar.

Ekran AlıntısıMD52.4

Sude Hanımı arabada gören Kenan yayına gelir. Ne oldu diye sorar: Sude, artık dönüşü olmayan bir yola girdik. Allah kahretsin diyerek direksiyonu döver. Kenan arabaya yanına oturur, itibarsız bir kadın olacağım. Kenan, anlat bana bir çözüm bulalım. Sude, görüntülerin yakında ortaya çıkacağını, Asım Beyin onu boşayacağını söyler.

Kızlar alt katta kantinde, Yaman’a nasıl bir şaka yapacaklrını konuşurken, Yaman’lar da oraya gelir. Kızlar hemen saklanırlar.

Leyla, Nadir Beye görüşmeye girer. Cengiz Beyin selamını ve notunu getirir. Cengiz Bey tehdit olarak gönderdiği bu mesaj Nadir’in canını çok sıkar. Herşeyin yarısını ister ve aralarında adil bir ayrılık istemektedir. Yoksa yakarım seni, fazla zamanın yok. Nadir defol diyerek Leyla’yı kovalar.

Kızlar Elif’i Yaman’a telefon ettirirler. Elif, tatilde vedalaştığın kız var ya Sibel, bu gün okuldaydı, seni soruyordu. Karşına çıkarsa şaşırma. Yaman, hadi ya… Diyerek canının sıkıldığını hissettirir. Selim Bey, arabada giderken yazın yediğin hurmalar… Lafın sonunu getirmez.

Ekran AlıntısıMD52.5

Selim Bey ile çocuklar eve geldiklerinde, içeride Sedef babası Asım Bey ile yüksek sesle konuşuyordur. Mert ile Yaman içeri girmez, Selim Bey kapıdan dinler. Bana doğruyu söyle o adam ile aranda ne var? Yeniden mi hapse girmek istiyorsun. Asım, bey Nadir Baktıroğlu ile aralarında hiçbir şey olmadığını inkar eder, yok der. O sırada Selim’i görür. Sedef, baba ben seni seviyorum der ve ağlar. Asım Bey kapıyı çapar gider. Sedef Selim’e sarılır ağlamaya devam eder.

Ekran AlıntısıMD52.6

Yaman annesine kurs evraklarını sorar. Nevin Hanım, aklım Kenan’da. Nadir Beyin Kenan’a bir kötülüğü dokunursa… Yaman, ben artık Kenan için endişelenmeyi bıraktım, bence sen de öyle yap.

Ekran AlıntısıMD52.7

Sude Hanım, Tozludere’ye Kenan’ın evine gider. Geçmişteki annesi ile konuşmalarını, magazin dergilerini elinden alıp yakmasını hatırlar. Kenan yiyecek getirir. Kendisi bir şeyler hazırlarken onun dinlenmesini söyler

Sude, Kenan’ın yatağına yatar. Kenan, sen dinlen sonra uzun uzun konuşuruz. Bu gece buradasın, hiçbir yere yollamayacağım seni.

Ekran AlıntısıMD52.9

Yaman bahçede dökülen sonbahar yapraklarını temizler. Sonra içeride gördüğü Mira’yı seslenir. Mira’nın yanında Orkun vardır. Orkun çıkar, Yaman’a selam verir. Selim Serez ortağımla uğraşıyor. Yaman bir pislik varsa işin başında çıksın. Orkun, sen kafanı yorma. Orkun Mira’yı veda eder, gider.

Ekran AlıntısıMD52.KP1

Mira, akşama babasının Eylül’ün ailesi ile Orkun’u yemeğe davet ettiğini söyler. Yaman’a sen de gel istersen. Yaman, benim işim var. Leyla’yı uğrayacağım. Mira yoksa, vantuzella ile mi buluşacaksın? Yaman, sen nerden biliyorsun geldiğini. Mira, gelmiş mi? Mira, Elif biliyor, ben bilmiyorum.

Ekran AlıntısıMD52.10

Mira, görüştünüz mü diye sorunca Yaman, saçmalama, ne alakam olur diyerek sinirlenir. Onları pencereden gören Mert, tam yeni barışmışken yapılı mı bu diyerek Eylül ile konuşur. Eylül, Yaman’a söyleme diye tembihler. Mert Yaman’a mesaj atar. Mert, kızın siteye gelip not bıraktığını söyleyerek onların yalanına ortak olur. Yaman’ın suratının bozulduğunu gören Mira, sinsice güler.

Ekran AlıntısıMD52.11B

O sırada Mert ile Eylül gelir. Mert notu okur. Sözde Sibel saat 10’da sitenin çıkışındaki barda Yaman’a bekliyeceğim diye not bırakmıştır. Yaman şoktadır. Mira, söyleyeceği çok önemli bir şeyi ne olabilir? Mira, bu kız senin karşına çıkıp, ben hamileyim demesin? Asla olmaz demiyorsun. Yaman, Mira saçmaşlama…  Eğer böyle bir şey varsa Yaman, seni asla af etmem. Yaman siz ne saçmalıyorsunuz, yeter der ve çıkar.  Mira akşama ben de seninle geleceğim. Eylül, acıyarak, canım ya. Nasıl sarsıldı çocuk! Mira, az bile yaptık.

Yaman Leyla’ya gider. Evde Leyla’nın annesi, Ayşe ve Giray vardır. Yaman Leyla’yı dışarı çıkartır. Bu adam seni zorla tuttuğunu hepimiz biliyoruz. Leyla beni daha fazla sıkıştırma. Leyla, ben kocamın eve dönmesini istiyorum. Giray, bir daha gelme, Nadir Bey çıkınca gelirsin. Ayşe Yaman’ın peşinden koşar. Nadir Bey katil olbilir mi? Yaman, en iyi sen bilirsin? Bir şey biliyorsan konuş. Giray yanlarına gelince Yaman biner motora gider.

Ekran AlıntısıMD52.12

Nadir Bey, adamı Cengiz Taner ile görüşme isteği kabul edilir. Avukatın da katıldığı konuşmada aralarında sert bir görüşme olur. Nadir Bey, senin ciğerini ellerinle söküp çıkaracağım. Cengiz şu anda senin ciğerin benim ellerimde. O güne ait her şey benim ellerimde.

Asım Bey ile Selim Bey konuşurlar. Asım Bey konuşmamaya karalıdır, bir daha hapse girmeyi göze alamam. Selim Bey bu işin sonuna kadar gideceğim. Selim Sedef’i üzmeyin, bir evladınızı kaybettiniz, ikincisinin de avucunuzdan kaymasını izin vermeyin. Siz onun son kalesisiniz. Eğer siz yıkılırsanız, enkazınız altında ilk o kalır.

Nevin Hanım mutfakta yemek yapar. Sedef çocukları sorar, Yaman’ın odasındalar. Mert akşam yemeğe Yaman’ın gelmesini ister. Yaman, bütün gece Orkun da olacağı için dişlerimi sıkarak geçiremem. Mert sen vantuzella ile buluşacağın için mi bu kadar heyecanlısın. Yaman, Mert’e saldırır.

Ekran AlıntısıMD52.13

O sırada Sedef içeri girer. Arkadaş arıyorum der. Mert, ben yemeğe gidiyorum. Sedef Yaman'a o halde birlikteyiz.

Ekran AlıntısıMD52.14

Mira, kardeşi Beren’e eğer Yaman’a bir şey söylersen konuşmam seninle. Beren yazık deği mi yapılır bu. Size yapılsa ne kadar olay çıkartırsınız diyerek Yaman’ ı korur. Beren eğer beni tehdit edersen her şeyi Yaman’a anlatırım. Beren bir şartla ben de geleyim. Mira, ortağın bozulmasın sen bizimle iş birliği yaparsın diye. Mira, peki der.

Yaman Mert’i tembih eder. Yemekte hiç kimseyi gaza getirme. Hiç kimse peşime takılmasın. Vukuatsız atlatayım şu belayı. Beren Safari’yi dolaştırmak için bahçeye Yaman’ın yanına gelir. Mira ve Eylül Yaman’a söyleyecek diye peşinden koşarlar.

Sude Hanım Asım Beyi arar. Sude’yi gelmiyormusun diye sorar. Sude, birkaç günlüğüne detoksa geldiğini söyler. Birkaç gün uzaklaşmak istedim. Kendini iyi bak diyen Asım Beye, karşısında duran Kenan’a bakarak seni seviyorum, der.

Ekran AlıntısıMD52.15B Ekran AlıntısıMD52.15A

Sude Hanım, geçmişini hayallerini, Çakıltepe’yi, Fauk’la evlenmelerini, Altunkoyu hedeflerini Kenan'a anlatır.

Faruk Bey yemekte iş de konuşur. Çıkan fırsatları hep beraber değerlendirmek istediklerini söyler. Mira, bu yemeğin iş toplantısı haline gelmesinden huzursuz olur. Yaman ile bulacağından çıkar.

Ekran AlıntısıMD52.16

Yaman, Mira’nın canı sıkkın olduğunu anlar. Mira, babam hala çocuk gibi, hep aynı hataları yapıyor. Yaman, kafana takma diyerek Mira’yı sakinleştirir. Mira, şu kız benim asabımı bozmasın da. Yaman, Allah aşkına beni germe ne olur? Mira, tamam gerilme der ve arabanın anahtarını verir, al sen kullan.

Herkez sözkonusu barda toplanır. Tüm site gençleri oradadır. Elif, Yaman inşallah gelmekten vazgeçer de biz de kurtuluruz. Doruk, boşa mı geldik o zaman.  Elif, sizin tuzunuz kuru tabi, korkunuz yok. Gaye sen neden korkuyorsun. Elif, Yaman en çok bana kızacak da… Murat, neden geldin o zaman. Aralarında tartışma çıkar. Burak, siz birbirinize sevdiğinize emin misiniz diye sorar. Elif, Burak tadımı kaçırma.

Ekran AlıntısıMD52.17

O sırada Selim Bey ile Denzi Hanım da gelir. Mert, sizin ne işiniz var. Eylül, ben çağırdım. Selim abi burada olursa Yaman olay çıkaramaz, der. Selim Bey, bizi kötü oyunlarınıza alet ediyorsunuz alacağınız olsun.

Doruk ile Burak kapıda soteye yatarlar. Yaman’ın gelişini içeriye haber vereceklerdir. Selim Bey Sedef’i arar. Hadi atla gel. O an evde içeri Asım Bey girer, bu gece burada kalabilir miyim, der. Oturup baba- kız konuşurlar.

Ekran AlıntısıMD52.18

Bara önce Sibel rolünü yapacak Hale gelir, herkes alkışlar. Yaman ile Mira gelince herkes içeride bir kenara saklanır. Yaman arabayı durdurur. Mira, ne o eski sevgilini göreceğin için heyecanlı mısın?

Ekran AlıntısıMD52.19

Arabadan inip içeri girerler. Yaman oldukça gergin görünüyordur. Bankoda oturan arkadan gözüken kıza Mira o mu diye sorar.

Ekran AlıntısıMD52.20

Yaman ona yaklaşır, Sibel diye seslenir. Mira da cep telefonu ile o anı kaydeder. Hamile görüntülü Sibel döner. Merhaba sevgilim, der. Aniden Yaman’ın her iki yanağından öper. Yaman’ın suratında ruj izleri kalır.

Ekran AlıntısıMD52.21

Herkes vantuzla diyerek tempo tutar. Yaman sessiz kalır. Mira’ya dönerek sen mi ayarladın, birlikte mi organize ettiniz? Mira, herkesin suçu yok, her şeyi ben kendim yaptım. Mira, korkudan nasıl öldün ama… Doğru söyle hamilelik düşünceleri ile öldün. Yaman, alacağın olsun senin der ve Mira’yı aniden dudaklarından öper.

Ekran AlıntısıMD52.22

Bu defa Yaman Koper oley diyrek tempo tutarlar.  Mira kızımadın mı? Yaman, hayır canım niye kızayım, doğru söyle… Mira, Beren’e dönerek sen mi söyledin diye çıkışır. Ben bir şey söylemedim deyince Yaman, kanka sen de mi işin içindesin. Beren, ortak ben barış elçisiyim. Yaman, Selim Bey ile Deniz Hanımı görünce, yok artık, der. Selim Bey, biz tampon bölge olarak buradayız.

Ekran AlıntısıMD52.23

Yaman kendisine yapılan bu eşek şakasını olgunlukla karşılar.  Mira, Yaman’a sen gerçekten çok değiştin, biz yeni barıştığımız için mi böylesin. Yaman, eğleneceğiz demiyormuydun. Eğleniyoruz işte… Bir daha Mira’yı öper. Mert, Yaman’ım gel bu gece senin gecen.

Faruk beyin evde yemeği sona ermek üzeredir. Orkun Nadir Beyin olayından sonra ne olacağını bilmediğinden, Eylül’ün babası da oğlu Can’ın doğumundan sonra riskli yatırımlara girmek istemediğini söyler. O sırada Orkun’a Mira’dan mesaj gelir. Mesajda, ‘Yaman hastalığımla ilgili gelişmeleri biliyor’

Ekran AlıntısıMD51.24

Yaman’ın eline gitar verilir. Yaman "Kandırdım nazlı yarim" diye şarkı söyler, bütün herkes tempo tutar.

Ekran AlıntısıMD52.24

 

Çok keyifli anlar yaşanır. O sırada Orkun da gelir. Mira’ya eminmisin diye sorar. Orkun, emin olalım o zaman.

Ekran AlıntısıMD52.27

Ertesi gün okulda Orkun Yaman ile konuşmak ister. Yaman hayır der. Orkun, lütfen. Yaman, problem ne? Orkun, Mira. Yaman, Mira senin problemin olamaz. Sakin bir yere götürür. Mira da peşlerinden fark ettirmeden gelir.

Ekran AlıntısıMD52.28

Orkun boş bir sınıfa götürür. Orkun lafa başlar. İkimiz de Mira’ya bir söz verdik. Birbirimize tahammül ediyoruz. Seni düşündüğüm için seninle konuşmak istedim. Sen son zamanlarda gereçek Yaman gibi davranmıyorsun. Sebebini de tahmin ediyorum.

Mert, gerçek Sibel’i görmüştür. Herkes Yaman’ı arar. Bir koşuşturmadır başlar.

MD29

Orkun, sen herkesi kandırabilirsin.  Yaman sen gevelemeden konuşsana ne söyleyeceksen. Orkun, sen Mira’yı sevdiğin için onunla birlikte değilsin. Yaman, ne diyorsun ulan sen? Tam bu sırada kapıdan Mira içeri girer. Yaman diye seslenir.

Ekran AlıntısıMD52.29A

O an içeri Sibel girer, Sürpriz der. Yaman hiçbir şey söylemez. Bir Mira’ya bakar, bir de Sibel’e… Ve 52.bölüm burada sona erer.

Ekran AlıntısıMD52.SON

Ay Yapım’ın bu güzel dizisinde haftaya neler olacak? Yaman Sibel'i nasıl karşılayacak? Orkun lafını bitirmedi, Yaman'a bu hastalık meselesini ne zaman söyleyecek. İlerleyen bölümlerde hep birlikte göreceğiz.

Keyifli seyirler.

Saygılar, sevgiler.

Abdurrahman Balcılar

Twitter: abdurrahman balcılar@abbalcilar

Mail : ab.balcilar@hotmail.com

Blog: milliyet.com.tr/cansever

Blog: balcilar-blog.com

Not: Görseller tarafımdan diziden kopyalanarak alınmıştır.

 

 

 

 

 

 
Toplam blog
: 2032
: 2969
Kayıt tarihi
: 18.06.12
 
 

Emekliyim. Doğayı, Sabahın erken saatlerinde doğada yürümeyi, Hayvanları, bilhassa köpekleri çok se..