Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

13 Şubat '18

 
Kategori
Güncel
 

Mehmetçik'e Destek Mektubudur

Mehmetçik'e Destek Mektubudur
 

Türkiye sizinle gurur duyuyor diyerek başlamak istiyorum sözlerime…

Ben engelli bir bayanım. Yazarlık yapmaktayım.

Televizyon ekranlarında sizlere destek olan vatandaşlarımızı gördükçe hem duygulandım hem de bir şeyler yapma isteği duydum.

Ellerimi kullanamadığım için sizlere yemekler giyecekler hazırlayamıyorum…

Ben de düşündüm ne yapayım da cennet kokulu Mehmetçiklerimize destekte bulunayım diye
Bedenimde kullanabıldiğim uzuv sol elimin şadet parmağıyla mektup yazmaya karar vedim.

Sizler sırf biz yataklarımızda sıcacık uyuyalım diye dağda zor şartlar altında cehenneme odun yolluyorsunuz. Kar demeden, soğuk demeden çöplerden arındırıyorsunuz Türkiye’yi ve sınırlarımızı pisliklerden temizliyorsunuz. Allah sizlerin ve ailelerinizin yardımcısı olsun inşallah. Keşke bu beden tutsaydı da ben de sizlerle birlikte mücadele edebilseydim.

Tek yapabileceğim dua etmek. Umarım yüce Allah katında dualarımı kabul eder de tüm mikroplardan arınırız. Sizler birer mikrop savarsınız… Sizlerin cennet kokusu onları yok edecek inşallah.

Ben hep polis olmak istemişimdir onlarda birer mikrop savar çünkü…
Maalesef sağlık yönünden polislik hayâlim derin sularda boğuldu.

Şimdiyse yarı gazeteci sayılırım. Sizlerle veya vatan sevgisiyle ilgili yazılar yazıyorum.

Sizler ya şehitsiniz ya da gazi oluyorsunuz. Şüphesiz  yüce Allah’ın bahşettiği en güzel mertebe, şehitlik mertebesidir.

Benim sevgili kardeşlerim, askerlerin aralarında öyle bir dostluk öyle bir kardeşlik var ki kan bağı olan bazı kardeşler de dahi böyle bir bağ yoktur, o yönden de sizlere hayranım.

Benim gözümde askerlik terbiye, disiplin, eğitim ve vicdanı gelişim demektir. Bir aile için evladından, kardeşinden ve eşinden ayrılmak kolay değil elbette ama yukarıdaki satırlarımda da bahsettiğim gibi şehitlik güzel ve önemli bir mertebedir. Herkes o mertebeye ulaşamaz…

Sözlerimi yazdığım bir şiirle noktalamak istiyorum…

Tek vatan tek bayrak tek milletiz biz

Kolay kolay ne yeniliriz ne de it köpek önünde eğiliriz

Türk askeriyiz biz, vatanımızı milletimizi korumaya ant içmişiz

Şehit oluruz ölmeyiz… Peygamber bizim komşumuz, cennet gülünün yanında yerimiz

Anamız babamız bizleri gururla anar… Bu vatanın ölümsüz kahramanıyız biz.


Rukiye Türeyen!

 
Toplam blog
: 55
: 263
Kayıt tarihi
: 31.05.17
 
 

Rukiye TÜREYEN kimdir.     1980 yılında Sakarya'da doğmuştur. Üç aylıkken geçirdiği menenjit hast..