Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

06 Mayıs '11

 
Kategori
Kişisel Gelişim
 

Meleklerle yaşamak - Beki İkala Erikli

Meleklerle yaşamak - Beki İkala Erikli
 

Kagaya'dan melek


Fırsat buldukça D&R'a gidip kitaplara göz gezdirir, sonra aklıma takılan kitapları ve yazarları araştırır, beğenirsem kitabı alırım. Geçen aylarda D&R'da en çok satılanlar bölümünde görmüştüm Meleklerle Yaşamak kitabını. Kitabın arkasında bir internet adresi vardı: www.meleklerleyasamak.com Çok zaman sonra bilgisayarın başındayken aklıma geldi ve inceledim siteyi. İlginç gelmişti açıkçası. 

Geçen haftalarda yine D&R'da dolanırken gözüme çarptı. Son zamanlarda biraz zor günler geçirdiğimden hemen aldım tabii, belki bana da bir faydası olur diye. İyi ki de almışım... 

Küçükken anneannem hep derdi meleklerim olduğunu. Yaptığımız her şeyi yazarmış meleklerim. Sağ tarafımdaki melekler yaptığım iyi şeyleri, sol tarafımdaki melekler yaptığım kötü şeyleri. Ölünce eğer iyi şeyler, kötü şeylerden çoksa cennete gidermiş insan... O sebepten hep iyi şeyler yapmalı, iyi şeyler düşünmeliymişim. :)) 

Kitapta ise meleklerden daha farklı bahsediyor. Onların hep bizimle olduğunu ve bizim iyiliğimiz için var olduklarını anlatıyor. Biz neyi gerçek benliğimizle istiyorsak ve onlara izin veriyorsak gerçekleştiriyorlar. Tabii bu daha sıcak, samimi ve güzel geliyor.. 

Son zamanlarda hep düşünce gücünden bahsediliyor. İnsan neyi isterse kendine çeker. Evren sen ne istersen onu verir. Gerçekten dile, kalbinle dile, içtenlikle iste.. Eee deniyorum deniyorum olmuyor... Evrenden mi isteyeceğim? Nasıl isteyeceğim? Neden olmuyor dileklerim? Yanlış mı istiyorum? Gönülden mi dileyemiyorum?... 

Kitabı okuduktan sonra fark ettim ki, olmasını istediğim şeyler için aslında güven duymuyormuşum, duyamıyormuşum. Bu güven kendime değil, evrenin mükemmel işleyişine olan güven. Her şeyin bir düzen, mükemmel bir akışta olduğuna inanıyorum, buna güvenmem gerektiğini de biliyorum ama kendimi evrenin mükemmel akışına bırakmak garip geliyor bana. Bana daha yakın, benimle daha temas halinde olan bir şeylere güvenme ihtiyacım varmış aslında. Eksik olan benim meleklermiş. Artık onların olduğunu biliyorum, onlara güveniyorum. Dileklerimi onlara emanet ediyorum, içim rahat.. 

Kitapla birlikte Başmelek Mikail ile ilgili bir meditasyon cd hediyesi de var. Her gün onu yapıyorum. Meleklerimden küçük küçük şeyler diliyorum oluyor. Onlardan gelen mesajlara daha çok dikkat ediyorum. Kitabı okuduğumdan beri o sıkıntılı halim ortadan kalktı, birdenbire yok oldu. İçim daha bir rahat, çok huzurluyum. Kendimi boşlukta ama inanılmaz bir güven içinde hissediyorum. Sanki gökyüzünde bulutlarında arasında boşlukta olup aşağı düşmemek, orada istediğin kadar kalabilmek gibi. 

Aylardır bilgisayarımda wallpaper olarak duran Kagaya'nın melek resmi de tesadüf olmasa gerek:)) 

Artık eminim, ne olursa olsun meleklerim hep benimle, onlar hep beni koruyor... 

 
Toplam blog
: 10
: 1225
Kayıt tarihi
: 03.05.11
 
 

Doğayı dinlemeyi, müziği hissetmeyi, kalbimin beni götürdüğü yere gitmeyi ve kendimi keşfetmeyi s..