Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

22 Haziran '16

 
Kategori
Gündelik Yaşam
 

Memleket davası :)

Memleket davası :)
 

Kimimiz iş, dolayısıyla aş, kimimiz eş, bazımız eğitim, bazılarımızsa farklı arayışlardan dolayı şehir değiştiriyoruz. Düşündüğümüzde seviyor muyuz yaşadığımız yeri, ya da özlem mi duyuyoruz nüfus cüzdanımızı her çıkarttığımızda gördüğümüz o ile, ilçeye. Ya da benim gibi ağız dolusu “Egeliyim” derken, - aslında aslen Egeli - olduğum ve babamın doğduğu büyüdüğü, benimse birkaç yılda bir gittiğim memleketim dediğim yerden ibaret olduğunu bilmeme rağmen, gururlanmam gibi değişik düşünce ve duygular karmaşası gibi bir şey mi yaşıyorsunuz sizde ?

Annem bana hamileyken gelmiş halen ikamet etmekte olduğum ile, doğum içinse İstanbul’a gitmiş, zira doktorumuz oradaymış. Ben burada gözümü açtım, bu yaşıma kadar her şeyi burada yaşadım. Annem Karadenizli, babam Egeli dediğim gibi. Kökeni Balkanlar, boşnağım aynı zamanda :) Kütüğüm ise yine muazzam bir ilimiz ve benim oraya teşrif etmişliğim yok henüz : ) Tam bir melezim. Aslında melez olduğumu ilk bloğumda da belirtmiştim, üstünden geçtik konu geldiği için sadece o kadar : )

Burada büyümeme rağmen hiç sevmedim, sevemedim burayı. İnsanlar kaba, tuhaf. Ama yeni fark ettiğim bir şey var o da aslında insanların çok kaba olmaları değil, benim fazla narin, hassas ve kırılgan olmam : ) Geç oldu ama olsun bunu öğrendim ve rahatladım artık , oh beeee : ) : ) Bu hassasiyetlerimi, dolayısıyla kırılgan kişiliğimi iş yerinde göstermemeye özen gösteriyorum elbette, çünkü iş hayatında bunlara yer yok. Çok şükür ki bunları aştım ; ) İş ve aşk (aşk da nereden çıktı şimdi, ama hep öyle demezler mi  yauw, haksız mıyım : ) ) ne diyorduk , heh iş ve yaşam bunlar birbirinden farklı, bunları ayırmak lazım. Ben ayırmayı öğrendim dostlar, sıra sizde. Denemek ile başlayın sadece, korkmayın bedava : ) ve inanın bir şey kaybetmezsiniz ; )

Yazıma noktayı koyarken, sürç-i lisan ettiysek affola (Biliyorum çok klişe oldu ama hep yapmak istemişimdir :D )

 

Sevgiyle kalmanız dileğimle

 

Hoşça kalın

 

Limon Çiçeği

 
Toplam blog
: 15
: 226
Kayıt tarihi
: 22.07.15
 
 

Okulumu bitirmek, keman çalabilmek, İtalya'ya gitmek ve İtalyanca öğrenmek en büyük isteklerim.....