Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

16 Kasım '17

 
Kategori
TV Programları
 

Meryem Dizisi Çaptan Düştü! Diziyi Bekleyen Büyük Tehlike!

Meryem Dizisi Çaptan Düştü! Diziyi Bekleyen Büyük Tehlike!
 

Dizi düşüşe geçti!


Başrollerinde Ayça Ayşin Turan , Furkan Andıç ve Cemal Toktaş’ın olduğu Meryem dizisi çaptan düşmeye başladı…

Yaz aylarında sıfır rakiple yayın hayatına başlayan dizi yeni sezonda rakipler geldikçe gerilemeye başladı…

Dizi son bölümü ile reytinglerde Total de : 5,14 reyting ile 4. Sırada  Ab de 4,18 reyting ile 6. Sırada yer alabildi… Dizinin share oranları ise ciddi anlamda düşük…

Şimdi gelelim dizinin akibetine bildiğiniz gibi şuan Fox ve Atv reyting yarışında Çarşamba akşamları zayıf kalıyor… Ben Fox ve Atv nin Çarşamba akşamına iyi diziler koyduğu taktirde Meryem dizisinin bu düşüşünün önümüzdeki aylarda daha da hızlanacağını düşünüyorum…

Gelelim dizideki oyunculuklara diziyi performansı ile izlenir kılan tek isim bence Ayça Ayşin Turan. Ciddi anlamda rolünün hakkını veriyor ve çok iyi bir performans ortaya koyuyor…

Furkan Andıçise bana göre rolün yani karakterin altında eziliyor… Özellikle bazı sahnelerde oyunculuk performansı oldukça zayıf ve yetersiz kalıyor… Bence tam olarak beklentiyi karşılayamıyor…

Cemal Toktaşise rolünün hakkını bana göre veriyor ve adından söz ettiriyor…

Diziye genel çerçeveden bakacak olursak dizinin senaryosu çok fazla durağan. Olay örgüsü ise bence zayıf izlerken yer yer oldukça sıkıyor… Dizinin ilk bölümleri çok daha başarılıydı ama haftalar geçtikçe dizi oldukça sıkıcı bir hal almaya başladı…

Çarşamba akşamı reyting yarışında olmayan kanallar yeni dizileri ile bizde varız dediklerinde Meryem dizisinin bana göre çok fazla şansı kalmayacak…

Artık bekleyip göreceğiz…

Çetin Kaya

Twitter/Fankafacetinn

 

 

 
Toplam blog
: 449
: 1506
Kayıt tarihi
: 31.01.14
 
 

Şuanda Turizm İşletme Fakültesinde okuyorum.Endüstri Teknik Ve Meslek lisesi mezunuyum. Ufak mana..