Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

21 Temmuz '14

 
Kategori
Blog
 

Milliyet Blog’da 500. bloga ulaştım.

Milliyet Blog’da 500. bloga ulaştım.
 

Milliyet Blog’da ilk Blog yazım 14 Ocak 2013 tarihinde yayınlandı. O günden bu yana tam 1,5 yıl geçti ve ben 500 Blog yazısına ulaştım. Yazarlıkta deneyimim olmasa da bu bana keyif veriyor. Asıl mesleğim, iktisat, işletmecilik. Sadece Lisenin edebiyat bölümünde okudum. Ukalalık yapmak istemem ama yazarlıkta, epeyce de deneyim kazandım diyebilirim.

Bu 1,5 yılda yazdığım yazıların bir muhasebesini yapmak istedim.

Görüldüğü gibi her kategoride yazıyorum.40 kategoride yazmışım. Yazılarımı takip edenler bilir. İlk sırada Tv. Programları ve magazin yazıları yer almış. Sonra sırasıyla, Gelenekler, Sinema, Doğal Hayat ve diğerleri geliyor.

Okuma oranlarımın iyi olduğunu görüyorum. Bu süre zarfında 1.858.000 kişi yazılarımı okumuş. Bu da demek ki, yazı başına 3.723 okuma oranı düşüyor. Gördüğünüz gibi haftalık en çok okunanlarda iyi bir yerdeyim.

 

En Çok Görüntülenen Bloglarım Toplam:

1.Firuze / Finalsiz yayınına son verildi! .................................................... 67.435

2.Bir Aşk Hikayesi / Final acı sonla oldu. .................................................  61.509

3.Çağatay Ulusoy, yeni bir aşk hikayesi ile ekranlara dönüyor .................  49.155

4.Beni Böyle Sev / Nezih'in (Mert Turak) acı sonu! ............................................   34.663

5.Kadir Doğulu, dünü, bugünü ve yarını ...................................................................................    32.623

6.Adını Kalbime Yazdım / Ömer Ağa öldü, Leyla'nın yeni aşkı Halil Ağa mı olacak? ...........    28.397

7.Çağatay Ulusoy'un Yeni dizisinin adı? ...............................................................................    25.474

8. A.Ş.K: final yaptı ve bitti! / Peki neden? ............................................................................    24.934

9. Çağatay Ulusoy - Serenay yeni diz adı "Medcezir" oldu. .......................................................  23.961

10.Adını Kalbime Yazdım, Show Tv.de 2 haftadır yok, Final bölümü çekiliyormuş! ..............   23460

    Diğer 489 Blog yazısı okuma toplamı.............................................................................1.486.389 

                                                                                                                                       ___________ 

                                                                                                          Genel Toplam:         1.858.000 

                                                                                                                                                                                                                                                                                                  

                                                                                     

Ayrıca kendi çektiğim yada İnternetten alıp yayınladığım  19 galeri görüntüleri de 148.914 kez görüntülenmiş.

Galeri Görüntülenmeleri en çok tıklanan ilk üç şöyle:

1.Çağatay Ulusoy ve Ben McKenzie (Ryan) saç modelleri ...............................       70..243

2.Feriha'ın ölümünün 1.ci Yıldönümü Görselleri, ...............................................       22.632

3.El emeği, göz nuru İğne Oyaları .....................................................................       19.442

   Diğer görseller..............................................................................................          36.597

                                                                                                                               ________

                                                                                      Genel Toplam:                 148.914

 

 

İnsanoğlu ne iş yaparsa yapsın, şapkasını önüne koyup yaptığı işin muhasebesini yapmak zorundadır. Ben de bunu yapmak istedim. Yeni Blog yazarı arkadaşlara tavsiyem, en keyif aldığınız konuda yazın. Bir aşçı yemek yaparken o yemeği özenerek yaparsa, o yemek çok lezzetli olur. O yemeği yiyen de tat alır. Ben buna inanırım. Bu nedenle yazılarımı özenerek yazarım. Söylediğim gibi bu da bana keyif verir.

Milliyet Blog şemsiyesi altında olmaktan da mutluyum. Milliyet Blog yazarlarına bir teşekkür mesajı atmasa da, ben Milliyet Blogun biz amatör yazarlara bu olanağı sağladığı için teşekkürü bir borç bilirim. Ayrıca yazılarımı ilgi gösteren, okuyan, tüm okuyucularımın hepsine de minnettarım.

Allah sağlık verdikçe, parmaklarımız tuşlara dokunma gücünü kaybedene kadar yazmaya devam.

Saygılar, sevgiler.

Abdurrahman Balcılar

Twitter: abdurrahman balcılar@abbalcilar

Mail : ab.balcilar@hotmail.com

Blog: milliyet.com.tr/Cansever

Blog: balcilar-blog.com

 

  

 
Toplam blog
: 2032
: 2969
Kayıt tarihi
: 18.06.12
 
 

Emekliyim. Doğayı, Sabahın erken saatlerinde doğada yürümeyi, Hayvanları, bilhassa köpekleri çok se..