Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

18 Eylül '14

 
Kategori
Blog
 

Milliyet Blogdaşlarıma teşekkürler

Milliyet Blogdaşlarıma teşekkürler
 

Milliyet Blog’a eğitimci yazar arkadaşım Fethiye ‘den Ünal Şöhret Dirlik’in tavsiyeleri üzerine MB’la tanıştım. Öncelikle sevgili kadim dostum Ü.Ş. Dirik’e teşekkür etmeliyim. Ben de birkaç kişiye tavsiye ettim, bir kişinin dışında başarılı olamadılar veya yazmadılar. Belki de sebat edemediler. Çünkü Milliyet Blog'ta yazmakta bir sebat ister.

 Ben, 27 Haziran 2009’dan bu yana Milliyet Blog’da yazıyorum. Aradan aşağı yukarı dört yıl geçti, beşinci yılına giriyorum. Milliyet Blog vasıtasıyla birçok şair, yazar ve sanatçılarla tanışma, görüşme fırsatını buldum. Bir kısmıyla yüz yüze görüşmesek de adeta kardeş gibi olduk. Haberleşmemiz sık sık oluyor. Zaman zaman yüreklendirici yorum ve mesajlarını alıyor ve ben de onlara yazıyorum. Bir kısmıyla mektup veya telefonlar görüşmemiz oluyor.

Karşılıklı kültür alış / verişimiz de olmuyor. Hatta Aydın dışından İstanbul, Ankara, gibi illerden gelenlerle Söke’de görüşme imkânımız oluyor. Söke de bir evlerinin olduğunu burada belirtmek isterim. Geçenlerde Ankara’dan Nahide Çelebi ve Muğla’dan Nabide Kılınç Hanım efendiler Söke’ye gelirken, beni ziyaret etmeden Bodrum’a, Fethiye’ye gitmediler. Onların bu vefalı ziyaretleri beni mutlu etti ve hayran kaldım. Sağ olsunlar, Varolsunlar. Onlarla gurur duyduğumu belirtmek isterim. Hemen aklıma genleri yazıyorum:

Ünal Şöhret Dirlik, Recai Şahin, Oğuz Tümbaş, Birdalcan Tüfekçi, Nabide Kılınç, Şennur Köseli, Ay şen, Ayten Dirier, Muhsin Durucan, Yusuf Savaş, Erhan Tığlı, Abbas Oğuz, Papatya Tarlası, Rıza Üsküdarlı Anadolu Ayağa Kalkarken, Halil Güven ( Sökeli ), Ali Sarayköylü, Konuşan Kalem, Cemile Torun, Hanife Mert, Mehmet Burakgazi, Şahin Özşahin, Erdal Ceyhan, Cemile Torun, Filiz Alev, Tlyl Ekr, Yurdagül Alkan, Sündüs Ermeydan, Baki Evkaralı,  Sevgi yazıları, Ahmet Yılmaz, Ezgi Umut, Turan Yalçın, Papatya 650, Sabiha Rana, Esma Kahraman, Hızır Kabil, Sokrates, Abdülkadir Güngör, Naile Duman, Turgut Çelik, Ahmet Secer, Recep Altun, Onur Kaplan, Ayrıntıda Gezinmek, Newyork Sade Vatandaş, Necip Söylemez, Öğretmenim, Tuba Güler (Sevindik), Haydanlı, Ömer Faruk Mencik Yılmaz,  Sevim Sevinç, Yakup Kiraz, Ahmet Balcı, Ersin Kaboğlu, Kadri Kanpak, Cdenizkent, Nedim Üstün gibi değerli Milliyet Blogdaşlarım burada anmak istedim.

Teşekkürlerimi ve saygılarımı anmak istedim. Daha önce de Milliyet Blog başlıklı bir yazımda ben burayı akademik bir yüksek okul hatta bir fakülte olarak görüyorum. Gerçekten çok şeyler burada öğrendim. Burası özgür bir fakültedir. Ben bu adlarını saydıklarımı kendime bir okul arkadaşları olarak kabul ediyorum.. Onlar neye sayarlarsa, ben böyle düşünüyorum. Görüşlerimiz ve düşüncelerimiz ayrı ayrı olabilir, bir hoşgörü bağlamında bunların hepsini bir zenginlik olarak görüyorum. Adını yazamadığım daha birçok blogdaşlarımız vardır. Sırası gelmişken hepsine ayrı ayrı teşekkürlerimi sunuyorum.

Aslında Milliyet Blog'da yazmak bir ayrıcalıktır. MB‘un ayrı bir havası vardır. Her şeyden önce kişi kendini burada daha özgür buluyor. Onun, bunun veya söz yerinde ise bazı gazete patronlarının dedikleri gibi ona buna yalakalık olsun yazı yazmıyorlar. Bu bağlamda Milliyet Blog’u takdir ediyorum… Bugüne değin neler yazdım: Onlar için bir özet vermek istiyorum:

Toplam yazı sayısı: 1416,Toplam yorum: 1801,Toplam mesaj: 141, Ortalama okuma sayısı: 531, Kayıt tarihi: 27.06.014, Yazdığım kategoriler: Şiir: 465, Kültür-Sanat:134,Anılar: 86, Kültürler: 45, Etkinlikler - Festivaller: 30, Edebiyat: 240, Ben bildiriyorum:  22, Güncel: 34, Gezi – Tatil: 18,Tarih: 22, Deneme: 47, Bayramlar:16, Öykü: 4, Özel Günler: 12, İnançlar: 12,Dünya şehirleri: 9. Siyaset: 9, Güncel yazlar: 9. Basın. yayın, medya:8.

Milliyet Blog’ta hiçbir şey beklemeksizin yazıyorum. Yazmak benim bir yerde yaşama biçimidir. Onun için söz uçar, yazı kalır ve yazmak yaşamaktır sözlerine inanıyorum. Bu duygularla yazıyorum ve de keyif alıyorum. Aslında yazmak beni bir yerde dinlendiriyor. Tabi bana bu fırsatı veren bizim nazımızı çeken, yazılarımızı değerlendiren ve hoş görü gösteren saygıdeğer Milliyet Blog mensuplarına ve tüm çalışanlarına, hiç yorulmadan bana zaman ayıran tüm yorum ve mesajlarıyla bu sayfama  onur verenlere tekrar binlerce teşekkürler ediyorum. Sağ olsunlar var olsunlar diyorum. Teşekkürlerimi ve saygılarımı iletmek istiyorum. Sağ olsunlar, var olsunlar diyorum.  

Abdülkadir  GÜLER

18 Eylül 2014- SÖKE

 
Toplam blog
: 2227
: 832
Kayıt tarihi
: 27.06.09
 
 

1946 Mardin ili, Kızıltepe ilçesi'nin Esenli köyünde doğmuştur. İlk ve ortaokulu Kızıltepe'de bit..