Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

22 Ocak '18

 
Kategori
Magazin
 

Muazzez Ersoy, Afrin'deki Askerlerimiz İçin “Memleketim” Şarkısını Söyledi...

Muazzez Ersoy, Afrin'deki Askerlerimiz İçin “Memleketim” Şarkısını Söyledi...
 

Kıbrıs’ta Girne Rocks Hotel’de sahneye çıkan Muazzez Ersoy tek şarkılık bir single albüm yapacağını söyledi. Single şarkının büyük ihtimalle yine bir nostalji şarkısı olacağı konuşuluyor.

Ersoy Girne konserinde Afrin Harekatı  nedeniyle “Memleketim” şarkısını söyleyip askerlerimize moral vermeye çalıştı.

Nostalji kraliçesi Muazzez Ersoy hafta sonunda Girne Rocks Hotel’de konser verdi. İki gece sahneye çıkan sanatçı sevilen şarkılarını seslendirdi. Gülşah Saraçoğlu’nun hazırladığı kıyafetleri ile de dikkat çeken sanatçı  sahne repertuvarında değişiklik yaparak Afrin Harekatı nedeniyle daha temposu az şarkıları söylemeye özen gösterdi. 

Mehmetçik’e destek veren sanatçı “Memleketim” şarkısını söyledi. Sanatçı “Askerlerimizin en kısa zamanda memleketimize kazasız belasız bir şekilde dönmelerini temenni ediyorum” dedi.

Tek şarkılık albüm…

Önümüzdeki günlerde de bir tek şarkılık albüm yapacağını söyleyen sanatçı tek şarkılık single albümde yer alacak şarkının ne olacağını ise bir sır gibi saklıyor. Ancak şarkının bir nostaljik Türk sanat müziği şarkısı olacağı belirtiliyor.

 

 
Toplam blog
: 598
: 166
Kayıt tarihi
: 28.02.16
 
 

1991 yılında Show Haber'de stajyer muhabir olarak başladım. Daha sonra, İlker Yasin yönetimindeki..