Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

19 Haziran '17

 
Kategori
İftar Sofraları
 

Mücadele

Mücadele
 

iftar programından


Engelliler haklarını bilmiyor. Engellilerle ilgili yâda topluma açık tüm etkinliklere katılmaya çalışıyorum. Özellikle toplumun engelliye bakışı ve tutumlarını değerlendirmeye çalışıyorum. Farklı kesimlerden insanlarla sohbet ederek farklı bilgiler ediniyorum. Ramazanda iftar programlarınada katılıyorum. Dün Bornova belediyesinin bir mahallede verdiği iftarda engelli arkadaşlarımızla ve aileleriyle sohbet etme imkânımız oldu. Burada bir kez daha derneklerin olması ve hak temelli mücadele içinde olması gerekiyor. Arkadaşlarımızın çoğu haklarını bilmiyor. Bende arkadaşlarımızı derneğimize davet ettim. Öncelikle şunu açıkça söylemekte yarar görüyorum. İnsanların yardıma ihtiyacı olabilir. Bizde ya kendi imkânlarımızla yâda hayırseverlerin yardımıyla insanlara destek olabiliriz. Ancak sadece yardım için derneğe üye olmak isteyen ve topluma değer katmadan sülük olarak yaşamayı tercih edenlere kapımız sonuna kadar kapalıdır. Gittiği yerlerde ekmek çalan yemek çalan ikramları çalıp da bize verilmedi diyenlere kapımız kapalıdır. Evet, insanların iyi ve kötü günleri olabilir. Örnek biz üyelerimizi yakinen tanıyoruz. Adam çalışıyor. Ama krediler kredi kartları yani borç içine girmiş. Bu adama ben yardım ederim. Çünkü yaşadığı mağduriyette kendisinin suçu olabilir ancak çocuklarının suçu yoktur. Yaz gelir denize gideriz kış döneminde seminerlerimiz başlar. Kendini geliştirmek isteyenler için bilgisayar ve diğer kurslar açılabilir. Ben açıkça kendini yetiştirmek ve topluma değer katmak isteyen arkadaşları beklerim. Onun bunun sırtından geçinen kişileri de benden ve derneğimizden uzak olsun derim.

 
Toplam blog
: 1156
: 67
Kayıt tarihi
: 17.11.16
 
 

1977 Manisa Akhisar'da doğdum. 1986 İzmir Bornova İzmir Körler Okulu'na başladım. 1997 İzmir Karaba..