Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

22 Kasım '15

 
Kategori
Anne-Babalar
 

Mutluluğumu doya doya yaşamak istiyorum.

Mutluluğumu doya doya yaşamak istiyorum.
 

  Bir süredir içimde tarifsiz bir heyecan ve mutluluk var. Çevremde oluşan olumsuz olaylar karşısında bile içimden gülümsüyebiliyorum. Yüreğim kıpır kıpır.

  İlk duyduğumda fazla sevinmemeye yönlendirdim kendimi. Sanki çocukluğumuzdan bu yana çok gülme sonra ağlarsın zihniyetinin etkisi ile mutluluk esvabını giyemedim üstüme.Mutluluk avuçlarımın içinden kayıp gidebilecekmiş gibi geldi çok inanırsam.

  Bir kaç gündür yavaş yavaş inanmaya başladım. Gene de mutluluğumu çok belli etmemeye çalışıyorum çevreme.Nazar değer derler büyüklerimiz. Neden asırlardır bizi mutluluktan uzaklaştırmışlar bu düşüncelerle acaba. Kimbilir belki onların da bir bildiği vardır. Hani çok sevinirsen , sonra gerçekleşmezse çok üzülürsün diye böyle şartlandırdılar bizi.

  Oysa ben mutluluğumu anında doya doya yaşamak istiyorum. Öylesine mutlu olayım ki ağlayayım duygularımın yoğunluğundan istiyorum.

  Biliyorum ki içimde ki bu mutluluk daha da artacak önümüzdeki günlerde. İçimin kıpırtısını fark edecek çevremdeki dostlarım. Onlar da benim kadar çok sevinecekler duyunca. Hatta yavaş yavaş duymaya başladılar bile.

  Şu günlerde gördüğüm her minik şey, bazen minik bir kedi. bazen minik bir fidan, bazen de minik bir yavru içimdeki mutluluğu bir kez daha çıkarıyor ortaya. 

 Gördüğüm her minik şeyde canımın içinde gelişen minik hücre topluluğu geliyor aklıma.Önce tek hücre olarak başlayan , yavaş yavaş gelişip bir can olan o minik şeyi çok seviyorum şimdiden.

 Anladınız değil mi ne anlatmak istediğimi, mutluluğumun sebebini. Gene ben açık açık söylemeyeyim. Gerçi canı içinde geliştirip büyüten gazete röportajında açıkladı ama siz gene benden duymuş olmayın.

 

  

 

 
Toplam blog
: 826
: 1068
Kayıt tarihi
: 26.04.11
 
 

Ben emekli bir iktisatçıyım. 21 yıldır bir sanatçı annesiyim. Küçük kızım klasik müziğe eğilim gö..