Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

19 Ekim '17

 
Kategori
Müzik
 

Müzikteki Yozlaşma

Müzikteki Yozlaşma
 

Öncelikle hepinize merhaba diyerek yazıma başlamak istiyorum.

Bu benim ilk blog yazım.

Ben size müziğin yozlaşması ile ilgili birşeyler karalamak istedim.

Gün geçmiyor ki yeni bir isim duymayalım. Eskilerin tabiriyle ipini koparan şarkıcı oluyor. Şarkı sözlerinde hiçbir anlam yok gıy gıy da gıy gıy bir müzik kendini sürekli tekrarlayan nakarat... Yani anlamıyorum sırf ünlü olmak adına kendinizi niye rezil ediyorsunuz arkadaşlar. Veya ne bileyim eskiden moda olmuş şarkıları güya değiştirerek ''yeni saundu''ile sizlere sunuyoruz da ne demek? Hani o güzelim şarkılar ..kulağa hoş gelen tınılar..o güzelim Sezen besteleri, Özdemir Erdoğan ın duygulu sesiii...nerde? Yani şu anda dinlenebilir birkaç ses yazabilirim. Deniz Seki, Funda Arar, Ebru Gündeş,Yıldız Tilbe, Tarkan, Murat Boz, Bengü... Popüler müzik anlamında eser veren hep bu arkadaşlar.

Türk Sanat Müziği gitti kayboldu..hani o güzelim nağmeler, Halk müziğinin devleri yokk. Sadece göbeğini açan sahneyeee...haydiii hoppaa.

Yeter bir dur deyin bu çılgınlığa... Son dönemde bir kız çocuğu var ortalarda..adını bile söylemeyeceğim. Otur kızım derslerine bak. Sesin yok bir kere senin. Ortalarda geziniyorsun. Medya seni aldı göklere çıkardııı..hasbel kader ünlü oldun ama burda durursun ötesi yok. Her şarkı söyleyebilen ortaya çıksa vay kulaklarımızın haline.Niceleri kayboldu gitti bu piyasadan.

Yapabiliyor musun Hakan Altun gibi beste, Selami Şahin gibi duygulara tercüme oluyor musunuz? Çocuklarım bile dinlemiyor benimkiler Barış Abilerinden(Barış Manço) öteye gidemiyor. ''Anne bu şarkılar düşündürüyor'' diyorlar; bu yüzden de dinlemiyorlar. Kısa ve net bir silkinin ve kendinize gelin diyorum kulağımızın pasını alın artıkk...

 
Toplam blog
: 7
: 142
Kayıt tarihi
: 02.03.16
 
 

Önce insan sonra anne ve eş ... ..