Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

26 Mayıs '16

 
Kategori
Sağlıklı Yaşam
 

Ne zaman doktora gitsek bir hastalık çıkıyor; sanki hastalığımız doktora gittiğimiz için çıkıyor

Ne zaman doktora gitsek bir hastalık çıkıyor; sanki hastalığımız doktora gittiğimiz için çıkıyor
 

Ya ben iyice şüphelenmeye başladım ha. Hiçbir şeyin yok, nolur nolmaz diye kontrol için doktora gidiyorsun pat bir hastalık çıkıyor. “Senin hiçbir şeyin yok” diye evine döneni hatırlamıyorum. Sanki hastalığı hastane icat ediyor.

Bir yerlerimizde bir şey buluyor bu adamlar ya! Durum bu olunca hastanenin ya da doktorun maddi amaçla bizde olmayan bir hastalığı yarattığı akla geliyor. Tıbbın titizliğini biliyorum, kılı kırk yarıyorlar. Ama yani bu kadar da olmaz ki. Kim ne zaman doktora gitse, şunum varmış bunum varmış diye geri geliyor.

İnsanların suçlu oldukları için(kendilerine dikkat etmiyorlar)sesleri çıkmıyor ama kontrol için dahi hastaneye ya da doktora gittiğinizde mutlaka bir hastalığınızın çıkması şüphe uyandırıyor. Hepimiz her an her dakika hasta mı oluyoruz, içimizde hiç mi sağlam insan yok. Doktor reçete yazmadan eve gelen yok. Burada da ilaç firmalarıyla ilgili insanın aklına şüphe geliyor.

İleri yaştaysan zaten bence doktor yerine imama git, ya kansersin ya da başka bir şey. Ben hayatımda 100 defa hastaneye gittiysem 100’ünde de elime reçete tutuşturdular.

Doktor hasta diyor, peki doktoru kontrol eden var mı? Olmayan bir hastalık için sırf menfaat düşüncesiyle aylarca yıllarca tedavi görmüş olabilirsiniz. Ya da ufak bir rahatsızlığınız yine aynı amaçla büyütülmüştür.

Doktora gitmezsen hiçbir şeyin yok, doktora gidersen hastasın gibi bir durum var adeta. Şüphesiz insanlarımız ihmalkâr, hastaneye geç gidiyorlar. Gittiklerinde de haliyle bir şey çıkıyor. Yine de ben bu konuda ikna olamıyorum.

 
Toplam blog
: 6332
: 653
Kayıt tarihi
: 21.09.08
 
 

Sadece sayfalarda kalan yazılar şaheser olsalar bile önemsiz ve anlamsızdır. İnsanlara ulaşan ve ..