Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

29 Ağustos '14

 
Kategori
Şiir
 

Neden sevdin o kadar

Neden sevdin o kadar
 

Alıntı.


Desen; acıtan solmuş! Ermanın bıkmış sabır
İnan bunu bilirdim gözleri yaşlı kadın
Kader kem, yolun tozmuş dermanın yıkmış kabir
Görsem yaşın silerdim sen çatık kaşlı kadın
Hiç ettiğin yılların yazık övdün o kadar!
Akanmış vah sellerin neden sevdin o kadar?
 
Dert, kocadan çocuğu kucağına alırken
Yurdun yuvan bozulmuş deymez bulmuş emeğin
Gelmez denen açığı bucağına salarken
Olmaz yere kazılmış Eyvan solmuş direğin
Hiç ettiğin yılların yazık övdün o kadar!
Akanmış vah sellerin neden sevdin o kadar?
 
Yüzüstü bırakılıp çektin demek onca yük     
Kimden, acı evrenin ihanet salmış gözü?
Derken, muhtaç takılıp! Verdin emek bunca kök
Acımasız çevrenin bıktırıp kalmış sözü   
Hiç ettiğin yılların yazık övdün o kadar!
Akanmış vah sellerin neden sevdin o kadar?
 
Bir küçük bakışına dedin böyle doyardım
Pembe dünyamı boyar severdim eskisinden
Ba/nardım yakışına aynen öyle sayardım
Şimdi de tenden buyar ç/al derdim etkisinden
Hiç ettiğin yılların yazık övdün o kadar!
Akanmış vah sellerin neden sevdin o kadar?
 
Anlattığın o günden aklıma gelen bunlar
Çekmişsin bildim dünden mazini dilen onlar
Gönlün kes avazını arkana bakman bitsin
Ömrün görsün yazını hayırsız çakman gitsin
Hiç ettiğin yılların yazık övdün o kadar!
Akanmış vah sellerin neden sevdin o kadar?
 
http://www.edebiyatdefteri.com/neden-sevdin-o-kadar-86882-1-siiri/
 
 
 
 
Toplam blog
: 425
: 412
Kayıt tarihi
: 24.02.13
 
 

37 Yıldır  yurtdışında yaşıyorum , 1000 den fazla şiirim var,  çeşitli edebiyat sitelerinde, derg..