Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

12 Ekim '17

 
Kategori
Şiir
 

Nerelerdeydin

Nerelerdeydin
 

Nerelerdeydin


Gel, otur şöyle yanıma. 

Saçları güneşten sararmış gönlümün uzun saçlı dilberi. 

Söyle, söyle bugüne kadar nerelerdeydin? 

Eski püskü ve her yanı pas tutmuş bu yüreği, 

Nasılda hayata geri getirdin?

Oysa;

Kaç kere yerden yere vuruldu bu yürek.

Kaç kere hor görüldü hem de bile bile.

Kah elin yüzünden. 

Kah benim yüzümden. 

Kime verdiysem kıymet bilmedi.

Kimi sevdiysem sen gibi sevmedi. 

Gel, gel otur şöyle yanıma. 

Her güldügünde yüzünde güller açan,

Bakmaya doyamadığım gül yüzlü sevgilim.

Söyle, söyle bugüne kadar nerelerdeydin? 

Ben ömrümce hep seni bekledim.

Kaç kere tanrıdan seni diledim.

Kaç kere dualar ettim ellerim açık. 

Kah karanlık bir gecede kayan bir yıldız gördüğümde.

Kah deniz kenarında Kara bir Taş'ın üzerinde.

Şükür ki şimdi yanımdasın işte. 

Şükür ki artık canımdasın işte. 

Söyle, her baktığımda deryalara daldığım, 

Güzel gözlü sevgilim.

Söyle, bugüne kadar nerelerdeydin? 

 

İLKER SEMERCİ 

 

 

 
Toplam blog
: 35
: 114
Kayıt tarihi
: 11.05.16
 
 

Adana Seyhan Akkapı Mahallesinde doğdum. İlkokulu Akkapı İlkokulu'nda bitirdikten sonra kuyumcu o..