Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

30 Mayıs '16

 
Kategori
Güncel
 

Neyin peşindeyiz?

Neyin peşindeyiz?
 

Gösteri uçuşu yapan uçaklar ile İstanbul'un kurtuluşunun 563'üncü yıldönümü kutlamalarıyla empatı kurmaya çalıştıysam da bir türlü anlam veremediğimi söylemek istiyorum.

Boşu boşuna masraf!

*

Henüz aklım bir karış havadayken yıllarımda kısa süre döner sermayeli bir kamu kuruluşunda sayman yardımcılığı görevinde çalışmaktayken kamu harcamalarını kısmaya çalışır, gereksiz harcamalardan kaçınırdım.

Kendi isteğimle istifa ettikten uzun yıllardan sonra söz konusu kamu kuruluşun zarar ettiği gerekçesiyle kanmasına çok üzülmüştüm. Hala da üzgünüm.

İstifa etmeseydim kara geçirecek mişim demek ki..(şaka tabi)

*

Şaka bir yana, dünkü Yenikapı kutlamalarının tümü de masraf! tümü de keseye zarar!

Hele gösteri uçaklarının sörf yapmaları tümden masraf tümden zarar!

Beşyüz altmışüç yıl önce uçak mı vardı sanki de gösteri uçuşu örneği sergilendi dün!

Görgüsüzlük demeyelim ama bir gösteriş meraklılığı yapıldığı besbelli oluyor.

*

O görkemli büyük ve çoğunluğu cocuk seslerinden oluşan kalabalığın bir 'bitiş sendrumu' nun göstergesi olup olmadığını toplum bilimci ve siyaset uzmanları daha iyi algılayabileceklerini düşünuyorum.

Keşke Atatürk'ün önderliğinde İstanbul'un düşman işgalinden kurtuluş yıl dönümleri de kutlanabilseydi .

İnanınız İstanbul işgalcilerden kurtulmuş olmasaydı dün İstanbul'un fethi de kutlanmıyor olacaktı!

*

Sormak istiyorum şimdi sizlere..

Sözümona milli gelir artışını hedeflemiş ülkeye böylesine fuzuli ve hoyratça milli geliri -amiyane tabirle- çar çur etmek yakışıyor mu?

Bu bir" küll-i müsrüf" değil midir?

Dinimizde de "küll-i müsrüf" ün haram olduğunu bildiril miyor mu?

O halde neyin peşindeyiz?

 
Toplam blog
: 2327
: 450
Kayıt tarihi
: 03.07.07
 
 

25.05.1960 doğumlu. Üniversite terk. Müzik, seyahat ve tiyatro sever. Antalya Devlet Tiyatrosu'nd..