Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

26 Haziran '15

 
Kategori
Üniversiteler
 

Niğde Üniversitesi Radyo Televizyon Teknolojileri Öğrencisi Emre Aksüt ile ..

Niğde Üniversitesi Radyo Televizyon Teknolojileri Öğrencisi Emre Aksüt ile ..
 

Emre Aksüt


SORU-Bize kısaca kendinizi  tanıtır mısınız? Hangi okullarda okudunuz bugüne kadar?

EMRE AKSÜT-  Emre AKSÜT 20 Ağustos 1995 tarihinde Nevşehir'in Derinkuyu ilçesinde dünyaya geldim. İlkokula Derinkuyu Namık Kemal İlköğretim okulunda başladım. 5. sınıfta Nevşehir 75. Yüzyıl ilköğretim okuluna geçiş yaptım.6. sınıfın 2. döneminde Derinkuyu Fatih ilköğretim okuluna  geçiş yaptım ve bu okulda mezun oldum. Lise eğitimimi Derinkuyu Anadolu Lisesinde tamamladım. Lise döneminde  Nevşehirspor GK da kalecilik yaptım. Liseden mezun olduktan sonra ki yıl tekrar üniversite sınavına hazırlandım. Şimdi Niğde Üniversitesi Elektronik ve Otomasyon Bölümü Radyo ve Televizyon Teknolojisi Programı öğrencisiyim.

SORU- Neden Niğde? Neden  Radyo Tv Teknolojileri Bölümü ? Bu okulu tercih etmeden  ve şu an duygularınız arasında ne gibi farklar var?

EMRE  AKSÜT- Öncelikle Niğde’yi tercih etmemin sebebi ağabeyimin de Nİğde Üniversitesi Elektrik Elektronik Mühendisliği okuması. Radyo ve Televizyon tercih etmemin nedeni küçüklüğümden beri hem sinema hem medya sektörüne olan ilgim. Okulu tercih etmeden önce kısa film, belgesel ve radyo programı gibi düşüncelerim vardı fakat bunları gerçekleştirmenin zaman alacağını düşünüyordum. Okula başladıktan sonra benim gibi bu işe gönül vermiş arkadaşlarımla bir ekip kurduk ve bu planları daha kısa zaman da gerçekleştirdik. Ekip olarak çok güzel bir enerji yakaladık. Henüz gerçekleştireceğimiz güzel projelerimiz var. Bu ekipte her zaman hayalim olan Sanat Yönetmenliği yapıyorum.

SORU- Bize  ailenizden bahseder  misiniz? Anne ve babanız ne  iş yapar? Onların sizin bu çabalarınıza  bakışı nasıl? 

EMRE  AKSÜT- Dört kişilik bir çekirdek ailemiz var. Annem ve babam Veteriner Hekim.Ağabeyim Nİğde Üniversitesi  Elektrik Elektronik Mühendisliği okuyor. Ailem her zaman arkamda ve her konuda destekçim.

SORU- Kitap  okuyor musunuz? Kitap okumanızın  bölümünüzde   gelişmenize etkisi nedir?

EMRE  AKSÜT- Fırsat buldukça kitap okumaya çalışıyorum. Biz iletişimcilerin çok yönlü olması ve farklı açılardan düşüne bilmesi gerekiyor. bu yönden kitaplar en büyük yardımcımız.

SORU- İletişim insanı nasıl geliştirir  sizce? 

EMRE AKSÜT- İletişim insanların temel gereksinimlerindendir.İletişim insanları ve toplumu geliştirir. iletişim insanlarla olan  bağlarımı kuvvetlendiriyor ve mesleğim için avantaj sağlıyor.

SORU- Etkili iletişim ne gibi kazanımlar   edinmenizi sağlıyor ?

EMRE  ASKSÜT-  Bilgi alışverişiyle farklı fikirler edinebiliriz.

SORU-Kişisel Gelişimin  size katkısı ne oldu? 

EMRE AKSÜT-  Kişisel gelişim kurslarına gidip Etkili İletişim,Vücut Dili ve Diksiyon sertifikaları aldım. Ekip olarak Yeşil Ekran kısa Film yarışmasına katıldık. Niğde Üniversitesi Kısa Film Festivaline katıldık. Önümüzdeki günlerde de Tokat da Hamam ve Tellah belgeseli ve 15 Ekim de internet üzerinden yayınlanacak dizi film projelerimiz var.

SORU- Bölümünüz, okulunuz ve   Üniversitenizin gelişimi için neler önereceksiniz?

EMRE AKSÜT- Bölümümüz birçok üniversiteye göre akademik ve teknik olarak çok iyi. İletişim fakültesinin temelleri atıldı. üniversitemiz gelişmekte.

SORU- Nasıl bir kariyer   yapmayı düşünüyorsunuz ? İşsizlik  kaygısı yaşıyor musunuz  ?

EMRE  AKSÜT-  İşsizlik kaygısı yaşamıyorum çünkü ; kendini geliştirdiğin sürece hiç bir bölüm işsiz kalmaz. bu bölüme olan ilgim ve heyecanım beni işsiz bırakmaz. Gelecekte Türkiye'nin en iyi Film ve Dizilerinin Sanat Yönetmeni olmak istiyorum.

SORU- Bölümünüzü tercih etmek  isteyen gençlere neler önereceksiniz?

EMRE  ASKSÜT-Öncelikle  bu bölümü ilgisi olanlar tercih etmeli.çok yönlü ve insanlarla iyi iletişim kurabilmeli, gelişime açık olmalı ve en önemlisi özgüvenlerinin yüksek olması gerekiyor.

 

 

 

 
Toplam blog
: 1096
: 1558
Kayıt tarihi
: 28.12.07
 
 

1967 Tokat'ın  Pazar ilçesi doğumluyum. İşitme engelliyim. İstanbul Üniversitesi iktisat Fakültes..