Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

29 Haziran '15

 
Kategori
Üniversiteler
 

Niğde Üniversitesi Radyo Tv Teknolojileri Bölümü Öğrencisi Cem Şahingöz ile...

Niğde Üniversitesi Radyo Tv Teknolojileri Bölümü Öğrencisi Cem Şahingöz ile...
 

Cem Şahingöz


Niğde Üniversitesi Radyo Tv Teknolojileri  Öğrencisi Cem Şahingöz “İşsizlik kaygısı yaşamıyorum. Kendini geliştirdiğin müddetçe işsiz kalmazsın”
 
SORU-.Bize kısaca kendinizi tanıtır mısınız? Hangi okullarda okudunuz bugüne kadar ?
 
CEM  ŞAHİNGÖZ-  Cem Sahingöz ben. 13 Nisan 1993 Ankara Mamak doğumluyum. Anaokulunu ve 1.Sınıfı  Çankaya Milli Eğitim vakfında, 2. sınıf ve 3. sınıfı Metehan ilköğretim okulunda, 4. ve 5. sınıfı Demokrasi ilköğretim okulunda ve 6. Sınıftan  8. Sınıfa   kadar Süleyman Nazif ilköğretim okulunda , liseyi Abidinpaşa Endüstri Meslek lisesinde Elektrik-Elektronik bölümünü tamamladım ve şu an Niğde Üniversitesi Elektrik ve Otomasyon Bölümü Radyo ve Televizyon Teknolojisi Programı öğrencisiyim.
 
SORU- Neden Niğde ve neden Radyo Tv Teknolojisi? Bu okulu  tercih etmeden  önce ve şu an duygularınız arasında ne farklar var?
 
CEM ŞAHİNGÖZ-  Bu bölümü seçerken kesinlikle Niğde olmalı demedim. Bölüme  ilgi duyduktan ve zevk alarak yaptıktan sonra şehrin hiçbir önemi yok. Bu bölümü tercih etmeden önce ön araştırma yaptım ve becerilerimin, düşünsel mantığıyla hareket ederek başarıya ulaşacağımı analiz ettim. Şuan ki duygularım pişmanlık duygusu asla yaşamadığım ve kendimi bu bölümde bulduğum asla inkar edilemez.
 
SORU-. Çok genç çekingen ve yeni insanlarla tanışmaktan çekinen insanlar. Siz ise girişken ve aktif insansınız bu size ne kazandırıyor?
 
CEM ŞAHİNGÖZ-  Zaten okuduğum bölüm iletişim. İnsanlarla olan diyaloglarımız her daim kuvvetli olmak zorundadır. Çekingen insanlar karşısındaki kişiyle diyaloga girerken kendini ifade edemez , söylemek istediğini zihninde canlandırır fakat amacına ulaşamaz. Karşısındaki kişinin, kendisinden farklı veya üstün olmadığını anladığı zaman iletişimde asla çekingenlik yaşamayacağını düşünüyorum.
 
SORU-  Bölümünüz için iletişimin sizce  önemi nedir?
 
CEM ŞAHİNGÖZ-  İnsanlar su içmeden, yemek yemeden yaşayabilir mi? İletişimde bu gereksinimler kadar önemlidir. İnsanın benliğini iletişim oluşturur. Bir kişinin konuşma tarzıyla, konuştuğu kelime sayısıyla, her gün kullanılan kelimelerle veya konuşmak için seçtiği kelimelerle o insanın benliği de ortaya cıkmış olur. Yaşayan en önemli canlı "iletişim" dir.
 
SORU-. Kariyer planınız nedir ve bu meslekte nereye kadar gelmek istersiniz işsizlik kaygısı yaşıyor musunuz ?
 
CEM SAHİNGÖZ-  Uzun yıllar bir firmada sesçi olarak görev yaptım. Kendimi bu alanda geliştirdim. Sesin tınısı, bas veya tiz seslerin ne derecede olduğuna kadar kulaktan duyma yeteneğine sahibim. Çalıştığım alanda öncelikle ses ve sonra kurgu da tüm programları profesyonel olarak başarıyı hedefliyorum. İşsizlik kaygısı yaşamıyorum. Kendini geliştirdiğin müddetçe işsiz kalmazsın. Sadece bu bölüm için değil her meslekte kendini geliştirdiğin müddetçe başarıya ulaşırsın.
 
SORU- Niğde Radyo Tv bölümünü tercih etmek isteyenlere neler önereceksiniz ?
 
CEM ŞAHİNGÖZ- Öncelikle istek olmalı yoksa çabuk sıkılırsınız. Yeri geldiğinde soğuk havalarda dış çekim yapmanız gerekecek. Bu bölüm, alanında uzman kadrosuyla biz öğrencilere ellerinden gelen eğitimi ve yardımı esirgemeyecektir.
 
Çok sağ olun Cem Kardeşim güzel bir röportaj oldu. Okuyanlara faydalı olması  dileğiyle..
 
Toplam blog
: 1096
: 1558
Kayıt tarihi
: 28.12.07
 
 

1967 Tokat'ın  Pazar ilçesi doğumluyum. İşitme engelliyim. İstanbul Üniversitesi iktisat Fakültes..