Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

19 Kasım '14

 
Kategori
TV Programları
 

Nur Bozar’ın elenme gecesinin perde arkası

Nur Bozar’ın elenme gecesinin perde arkası
 

Show Tv’nin fenomen programı İvana Sert, Kemal Doğulu ve Nur Yerlitaş’ın jüri koltuğunda oturduğu Bu Tarz Benim Yarışmasını Öykü Serter sunuyor, sahne arkasının idare işleri ise Uğurkan Erez’e bırakılmış. 11. haftaya doğru yarışma ilerlerken olaylar olaylar hiç bitmedi. 2 hafta önce bir seyirci bomba açıklamayı yaptı, bizler sessizliğimizi koruduk. Ne de olsa bu bir iddiaydı!

Seyircinin söylediği gibi geçtiğimiz hafta Nur Bozar elendi. Pek çok iddia ortaya atıldı ve Nur Bozar açıklama yapmak zorunda kaldı. Açıklama kısaca şöyle:

“Yarışmacı arkadaşlarımla yaşadığım tartışmalar ve gizli video çekimi sonrasında arkadaşlarımla aynı odada hazırlanmamın güvenli olmadığını düşündüğüm için kendi imkanlarımla yarışmaya hazırlandım. Ekip tarafından bu fark edilince bana özel oda tahsis edildi. Bu konu hakkında hiç kimseyle konuşmam konusunda tembihlendi. Ben de konu bana sorulduğu ana kadar bu konu hakkında (son bölümdür ama biz izlemedik) hiç konuşmadım. Yarışma benim için bugün itibarı ile bittiği için bu konuya açıklık getirmek istedim. “

Biz ekranlarda bu konuşmayı ve tartışmaları makas yediği için seyredemedik ama Nur Bozar’ın ağzından oda konusuna cevap bulduk. Burada yapımcının doğru karar verdiğini düşünüyorum çünkü hırslarına tutsak olmuş yarışmacıların ne zaman ne yapacağı belli olmayacaktı.

Şimdi seyircinin ağzından olaylı çekim hakkında bilgi vereyim:

"Gecede Nur Bozar o kostümle geldi ve elenmek istediğini söyledi. Öykü 'Bu senin isteğinle olmuyor güzelim. Buna jüri karar veriyor' dedi. Hiç beklemiyorlardı Nur'un bunu yapacağını ve Nur 'Ben gitmek istiyorum. Diskalifiye edin yoksa her gün konsepte uymayan kıyafetle gelirim' dedi. Öykü sen kendini ne sanıyorsun g..lımısın' dedi. Nur 'Lütfen terbiyenizi takının, bana hakaret edemezsiniz, sizin gibi biriyle bu yarışmada kalamam Ayşegül ve diğer yarışmacılarla baş edebilirim ama iş yarışmacıları aştı yapım yayın ekibine ulaştı artık yayın arkasına bile güvenmiyorum' dedi. 

Ayşegül Nur Bozar'a saldırdı p..lik defolup gideceksin buradan diye senin yüzünden burada ben çok ezildim, halktan hakaretler aldım senin gibi oyuncu bir .... burada olmayacak eleyin şunu ne bekliyorsunuz' daha diye jüriye bağırdı. 

Jüriden sadece Uğurkan Erez itiraz etti. 'Bu nasıl bir şeydir kardeşim bir insana bu kadar hakaret edilmez, sözleşmem gereği burada olmak zorunda kalmasam bu yarışmada bir dakika kalmazdım. Ayşegül sen nasıl seviyesiz bir kızsın yazık sana. Eniştenin hatırına bu yarışmanın birincisi olabilirsin ama ben hayatım boyunca seni görmek istemiyorum' dedi. 

Bu sırada izleyiciler Nur Bozar lehine, Öykü Serter aleyhine tezahürat yaptılar. Öykü Serter ağlamaya başladı ve seyirciler podyuma ellerinde ne varsa atmaya başlayınca yayın kesilip bizi dışarı çıkardılar. Stüdyonun önünde bir süre protesto oldu...."

Konunun bu duruma gelmesi Bu Tarz Benim yarışmasının tarz olmadığının göstergesidir. Eğer tarz olsaydı perde arkası skandal boyutuna gelmezdi. Tarz hakkında yazdığım yazıları okuyamayanlar için tekrar edeyim “tarz bir bütündür”. Reytingleri alt-üst eden bir yapımın bu duruma gelmesi de hatır-gönül işleri ile bazı yarışmacıların programa dahil edilmesindendir ( bakınız Uğurkan Erez’in sözlerine: Ayşegül sen nasıl seviyesiz bir kızsın yazık sana. Eniştenin hatırına bu yarışmanın birincisi olabilirsin ama ben hayatım boyunca seni görmek istemiyorum' dedi). Uğurkan Erez’in isminin piyasada ve ekranlarda ne kadar itibarlı, güven duyulan, başarılı biri olduğunu düşünürsek, Erez’in nasıl çileden çıktığını anlayabiliriz. Eniştesi sayesinde ağzına geleni söyleyebileceğini sanan yarışmacının orada ne işi var, Ayşenur’un geri dönüşü ne alaka, bundan sonra sizin programınıza nasıl inanalım? Enişteler, dayılar, amcalar ile bir yerlere geleceğini düşünen yarışmacıların altının boş olduğunu düşünüyorum.

Reyting uğruna yapılan bu tarz tavırları kısaca “Bu Tarz Benim” değil diyerek eleştirebilirim.

Hayatta yapılan eleştirilerin olumlu olması dileği ile…

www.televizyongazetesi.com

eceer6@gmail.com

https://twitter.com/eceer6

 https://www.facebook.com/pages/Ece-Er-%C4%B0le-Ba%C5%9Fba%C5%9Fa/145170645649459

 

 
Toplam blog
: 781
: 3899
Kayıt tarihi
: 23.09.12
 
 

16- 06- İstanbul'da doğdum. Tatbiki Güzel Sanatlar Tekstil Ana sanat dalı Moda tasarımı bölümünde..