Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

19 Temmuz '16

 
Kategori
Sinema
 

Nurgül Yeşilçay muhteşem bir Kösem Sultan olacak.

Nurgül Yeşilçay muhteşem bir Kösem Sultan olacak.
 

 Dün gece Burcu ile uykumuz kaçtı.Bebeğimiz de uyuyordu. Ana kız ne yapalım derken benim aklıma daha önce seyrettiğim bir filim geldi. Aşk Kırmızı adlı bu filmi seyetmiş ve çok beğenmiştim. Nurgül Yeşilçay, Tayanç Ayayadın, Ezgi Asaroğlu'nun başrolleri paylaştığı bu filmde özellikle Nurgül'un seksi ve karizmatik oyununa hayran olmuştum.

 Gece filmi tekrar seyrettiğimde gene çok beğendim. Burcu da filmi beğendi.Filmden sonra oturup konuştuk ve Nurgül Yeşilçay'in gelecek sezon  muhteşem  bir Kösem Sultan olacağına karar verdik.Zira geçtiğimiz günlerde önümüzdeki sezon Beren Saat'in diziden ayrılıp Nurgül Yeşilçay'ın Kösem rolünü oynayacağını okumuştuk basında.

 Nurgül ile ilk tanışmamız Türkan Şoray  ve Şener Şen'in başrollerini paylaştığı İkinci Bahar adlı dizi  ile olmuştu. O tarihlerde Paris'teydik.Burcu ile İkinci Bahar geceleri en büyük zevkimiz gündüz marketten aldığımız tiramisularımız ellerimizde minik televizyonumuzun başına oturup hiç kalkmadan bu diziyi seyretmekti.Nurgül ,Türkan'ın kız rolündeydi. Daha ilk bölümden itibaren bir gün bu genç oyuncunun bir Türkan Şoray  olabileceğini düşünmeye başlamıştık. Gerçekten Türkan Şoray Türk sinemasinin gelmiş,geçmiş en güçlü oyuncularından biri. Selvi Boylum Al Yazmalım filmindeki köylü kız, Bodrum Hakimi filmindeki Hakim hanım, Metres filmindeki herkesi neredeyse metres olmaya sevk edecek seksi bir o kadar da sempatik metres,daha saymakla bitmeyecek onlarca fim ve onlarca karakter.Her rolünde  harikalar yaratan bu güçlü kadının bir belirtisini görmüştük Nurgül'de İkinci Bahar dizisinde. 

 Daha sonraları Nurgul Yeşilçay'ı bir çok ayrı karakterde izledik. Eğreti gelin,Vicdan, Ademin Trenleri, Yaşamın Kıyısında, bunlardan aklıma gelen bir kaçı.Hele İkinci Bahar dizisinden bir kaç yıl sonra gene Paris'te izlediğimiz Asmalı Konak hafızalarımızda  silinmeyecek izler bıraktı.

 Ben önümüzdeki sezon Kösem Sultan  rolünde çok başarılı olup ,aklıllarda kalacak bir oyun sergileyeceğine inanıyorum bu  çok yetenekli..güzel, karizmatik ve seksi kadının.Beren Saat'in dolduramadığı Kösem karekterini çok güzel doldurup canlandıracağını düşünüyorum.

 Sanırım geçen yıl bıraktığım Kösem Sultan dizisini gelecek sezon zevkle seyredeceğim.

 
Toplam blog
: 826
: 1068
Kayıt tarihi
: 26.04.11
 
 

Ben emekli bir iktisatçıyım. 21 yıldır bir sanatçı annesiyim. Küçük kızım klasik müziğe eğilim gö..