Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

28 Kasım '15

 
Kategori
TV Programları
 

O Hayat Benim 71.Bölüm Mehmet Emir Rahatsızlığı

O Hayat Benim 71.Bölüm Mehmet Emir Rahatsızlığı
 

O Hayat Benim 71.Bölüm Fragmanı


Mehmet Emir, hayatını tamamen sinirle, stresle dolduran Efsun, karşı daha fazla mücadele edebilecek gücü bütün Atahanlar, artık O Hayat Benim yitirmiştir. Son fiyaskosu Arda'la, nikah masasına oturmayı başarmış etkileyici kişiliğiyle onu kandırmayı başarak kendi amaçına doğru yönlendirmiştir. Evin içinde iyicene gerilim bitmezken, bunlardan etkilenen ve kalbi epey yorulan Mehmet Emir, rahatsızlığı böylelikle nüksederek, kalbinden yaralanacaktır. Bahar, daha babasını yeni bulmuşken onun sımsıcakcık kucağına yeterli kadar sarılamamış, üstelik kokusu üstüne tam anlamıyla sinmeden kaybetmek ihtimali deliye döndürerek, içinde çektiği acının tarifi yoktur.

O Hayat Benim 71.bölüm fragmanı Emir, büyük sınavdan geçerek yaşam ve ölüm arasında kendisiyle mücadele edecektir. Dünya da kalması gereklidir, çünkü hala kızına hak ettiği hayatı bağışlayamamış, düşmanları etrafını sarmışken onu yem edemezdir. Çevresinde ki insanların desteğiyle beraber tutunmaya çalışacaktır. Sizce Emir, bunu başarabilecek kadar güçlü müdür? Efsun, böylelikle ortalığı boş bularak entirikalarını da iyicene geliştirmek, icraata koymak içinde önünde önemli avantaj elde etmiştir. Yeni planı Arda, üzerinden gelişirken Hülya, artık ona anladığı dilden cevap vermeye hazırlanacaktır. http://www.cilekkokusuizle.net/2015/11/o-hayat-benim-71bolum-fragmani.html

 
Toplam blog
: 216
: 511
Kayıt tarihi
: 07.01.15
 
 

Merhabalar, dizi seyretmeye bayılıyorum. Özellikle Türkiye'nin, en güncel dizilerini takip edip, ..