Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

23 Ocak '15

 
Kategori
Şiir
 

O geldi...

O geldi...
 

‘’Zaman geçiyorsa üzerimizden elbet bir sebebimsin.’’


Vurulan kapı sanki kalbimin kapısıydı

Resimleri gezinirken bir an karşımda gördüm

İçim titredi, dilim dolaştı kalbimin damlalarına

Yutkundum o an seni tadınca

O geldi …

Sözlerinde beni bulmuş gibi

Gidişinde ben var gibi yaşadım

Renk renk açtım gönül sofranda

Bir düşün sıcaklığında eridi cümlelerim

O geldi…

Yüzümde çiçek açtı seninle

Her bakışımda kalbim tik tak atıyordu

Durmuyordu o zaman

Dur diyordum

Dur ki işte bu an bitmesin

Geçmesin o zaman geçmesin o anım

Döküldüm yaprak yaprak  yarınlara

Sarardım senin sokağında

Seni bekledim o hikayenin içinde

Bir yanım eksik bir yanım kesik

O geldi …

Sarayım oldun içimde nakış nakış

Geleceğim oldum gözyaşlarımda

Günüm oldun çaresizliğimde

Hiç olmadığın kadar vardın özümde

Yar gibi yarın gibi yaşadım seni

Hiç ses etmesen de dilimde bestemsin

O geldi …

Düştüm bir uçuruma

Tutar mısın elimden işte o an

Tutamazsan da canın sağ olsun

Ama beni mezara koy

Duanla ört üzerimi usulca ölebilirim

O anım yeter sonsuzluğuma

O geldi…

Saçlarım ağardı düşlemekten

Yüreğim kanadı ağlamaktan

Kalbimin sıvaları döküldü sensizlikten

Hangi boya beni canlı tutar bilemem

Ama senin renk renk gülüşündür beni yücelten

O geldi…

Canımdan öte can kadar içte

Dua dua kalbine uzandım

Geceme gözyaşlarımla yalvardım

Adını koyamadım senin

Sana akan gözyaşlarımın adı

Yokluğunun çaresi aşktır benim

O geldi…

Ayazın içinde nefes verdi

Beyaz bir umut oldu kanatlandım

Sen olmasan da yanımda

Ses vermesen de gönlüme

Eskisi gibi olamasak da seninle

Dipsiz kuyuda kalırım senin hayalinle

O geldi…

Kahvelerin tadını aldı

Sen ister gibi ömrüme uzandı

Evet dedim evet hayali bir beste

Dil ahuzar gönül aheste

Yokluğumun çaresi senin nefesinde

Çeksem dedim yudumlasam dedim

Bir kahve köpüğünde seni tatsam

Ve yeniden canlansam seninle

O geldi…

Şekerim sen diye suyum ben diye

Kahvem biziz diye hep andım seni

Hecemi gecemi bilemem ama

Her şeyde her yerde biraz sen benimle

O geldi…

Dolaştım tüm umutsuz caddelerimi

Hep sana yol aldı umutlarım

Ve diledim dilendim seni bir duada

Allah’ım içimde senin rızanla yaşayanı

Allah’ım senin rızanla sevdiğimi

Allah’ım ölümsüz kıldır

Çünkü gelse de bir gelmese de

Her zaman aynı yerde aynı dilde

Allah’ım sen beni bu aşkınla cennetim eyle

Allah’ım artık ölsem de kafi!

Ölen ruhuma sonsuz bir iksir verdin

Ve kaderim kederim anısına

Sonsuz bir ölüm ver ona bakarken öleyim.

O geldi…

Adı sanını her şeyini unuttum

Usulca sonsuzluğun koynuna sokuldum

O an dedim cansız bedenimle

Sonsuzluğa ereyim istedim.

Allah’ım bahtına düştüm

Allah’ım aşk tahtımı sana emanet ettim

Gidişim senin için Sevişim senin için

Bu yüceliği bana nasip eyle ki

Ereyim o vuslata…

Allah’ım ben bu aşkı sen için

Senin yaşadım ve senin için diliyorum .

O geldi..

O geldi..

‘O’ dedi ve gitti!...

Ah … dedim

Dur … dedim

Gönül sarayım ‘O’ dedim. (’’Ah … Dur…Gitmeee’’)

 

‘’Zaman geçiyorsa üzerimizden elbet bir sebebimsin.’’

 

Hacer teke’ Vesselam’ hacer teke

Bir sen var içimde benden öte benden ziyade,

Bir yer var uzaklarda senden öte senden içe

O gelirse geleceksin senden  öte senden ziyade

Düşersem aklına bilki birşeyler var sende

Adını sen koy ben soyadını taşırım sonsuzlauğunda’

 

 

 

 
Toplam blog
: 360
: 1251
Kayıt tarihi
: 12.06.09
 
 

İnsanlar için en güzel hediye, hiçbir masrafa ihtiyaç göstermeyen tatlı bir  gülümseyiştir. Hz. S..