Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

31 Ağustos '14

 
Kategori
Şiir
 

Öğretmen Necdet Tezcan'dan bir şiir

Öğretmen Necdet Tezcan'dan bir  şiir
 

Öğretmen Şair Necdet Tezcan....


Necdet Tezcan Edirne’den selam gönderiyor. Kuşlarla konuşuyor, çiçeklerle söyleşiler yapıyor. Yüreği sevgi dolu bir öğretmen. Her türlü kötülüklerden uzak… Zaman zaman bilgisayar ortamında konuşuyoruz ve de dertleşiyor.

Geçenlerde yine bana bir şiiri taptaze elime ulaştı. Bu güzelim şiirini bir köşeye atamadım. Kıyamadım daha doğrusu... Daha önceleri onun “Az Bulutlu Kuşlar “adını taşıyan şiirler kitabından bazı şiirlerini yine bu köşemde sizlerle paylaşmıştım.

Bu kez de sevgili şairimizin yeni yazdığı “ Nasıl Seviyorum Öyle “ adını taşıyan kısa ve özlü şiirini aynen sunuyorum. Ve de Söke’den Edirne’ye sevgili meslektaşım N.Tezcan’a gönüldeşim gönülden selam ve sevgiler gönderiyorum.

Akar yüreğime sevda nehirleri

İçinden geçerim türkülerin

Çat orda çat burda

Kendi kendine günlerim

 

Göç eden atmosferinden kuşlar

Ova dağ bayır çiçekliğine

Kuyuya taş atan deli deli küpeli

Evli evine evine, köylü köyüne

 

Seni nasıl seviyorum seni

Öyle seviyorum seni…

Necdet TEZCAN


 

 
Toplam blog
: 2227
: 832
Kayıt tarihi
: 27.06.09
 
 

1946 Mardin ili, Kızıltepe ilçesi'nin Esenli köyünde doğmuştur. İlk ve ortaokulu Kızıltepe'de bit..