Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

28 Eylül '15

 
Kategori
Güncel
 

Öğretmenler

Öğretmenler
 

Yeni eğitim öğretim yılınız hayırlı olsun

Sözlerime Atatürk’ün ünlü sözüyle başlayacağım

“Öğretmenler

Yeni nesil sizin eseriniz olacaktır”

Bunun için dört şey önereceğim ben öğretmenlere

A) Okuyan olunuz öğrencilerinizi okuyan yapınız

Çünkü ancak okuyan insan sayısı çoğaldıkça bu cehalet yenilecektir

Çünkü ancak öğrenmeyle cehalet yenilir

Çünkü ömür boyu öğrenme de yalnızca okumayla olur

B)Mesleğinizi seviniz kendinizi mesleki olarak geliştiriniz

Çünkü mesleğini seven insan ancak mesleğinde yücelir

C)insanı seviniz

Çünkü bu ülkeyi ancak gerçek insan sevgisi yüceltecektir

D)Pedagojiyi mutlaka kullanınız

Çünkü ancak pedagoji ile bilinçaltı değiştirilebilir

Pedagoji kullanmayan öğretmen yoğurdu eliyle yoğurmaya çalışana benzer  

Ve yine pedagoji kullanılmadığından bu ülke böyle davranışsal çirkinlik sergisidir

Benden bu kadar gerisini şiirimde söyleyeyim söyleyeceklerimin

...

“BEN BİR ÖĞRETMENİM

Ben bir öğretmenim

Öğrenme arkadaşıyım gençlerin

Gülerler gülerim onlarla

Üzülürler

Gülücükler serperim yüzlerine

Ben bir öğretmenim

Hayaller uçururum zamanın ötesine

Gerçekler gülsün diye güne

Yeniliktir gelişmektir peşinde koştuğum

Geriliktir yok etme savaşımı verdiğim

Ben bir öğretmenim

Yaşamı sevginin çiçeği yaparım

İlişkilerde sevgidir rehberim  

Saygıdır önünde tek eğildiğim

Ben bir öğretmenim

Dinmez ruhumun isyanları

Coşkun bir selim çağlar da çağlarım”

(Halil Güven-Şiirlerim-Söke)

Saygı ve sevgilerimle

 
Toplam blog
: 1253
: 175
Kayıt tarihi
: 04.07.10
 
 

1949 yılında Söke Nalbantlar köyünde doğdum. Ege Üniversitesi Fen Fakültesi Matematik bölümünden mez..