Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

19 Eylül '14

 
Kategori
Şiir
 

Olabilir (kendi renginde)

Olabilir (kendi renginde)
 

Seneleeer önce Kral Dergisi'nden..)


Uyan gönül uzaklardakinden bir ses gelmiş

Neymiş efendim o evlenmiş

Kendi renginde bir kadın seçmiş

Neymiş efendim amaç eğlenceymiş

Sevsinler!

 

N'olmuş yeni olabilir

Benden her giden yuva kurabilir

Dünya döndükçe o bana dönerse

Neden olmasın, o eylem benimle de olabilir

 

Şimdilik çok mühim değil üstelik

Acısı yüreğime oturunca

Seve seve eğilirim içimdeki şeytana

Ben masumları oynarım

O tümden bakar icabına

 

Serap Ersoy

RUhum Güneşten

 

 

 
Toplam blog
: 112
: 251
Kayıt tarihi
: 07.04.11
 
 

Yazar. ''Sözcükler musallat olmuş ömrüme, kalemin ucu ben.'' Serap Ersoy (Ruhum Güneşten) ..