Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

27 Mayıs '17

 
Kategori
Şiir
 

Olmadık yerlerde, olmadık şeyler

Olmadık yerlerde, olmadık şeyler
 

Aklımdan deli gibi şiirler akıyor

Dilimi, bacaklarının arasında gezdirirken…

Hissedebiliyorum…

Bütün gözeneklerini, bütün oluşumları.

Varoluşu, yaradılışı sorguluyorum hiç olmadık yerde.

Ve

Hiç olmadık yerlerde aklıma geliyor bazı şeyler…

Tenin kokuyor… Ama daha önce hiç almadığım bir koku bu.

Sanırım cennette böyle kokuyordur…

Dilim vücudunda nüfuz ederken ıslak ve aşkla,

Aklıma düşüveriyor sonsuza kadar yanımda olmayacağın

Ve

Bu düşünce beni birden aydınlıktan karanlığa düşürüyor.

Öyle bir karanlık ki bu… Öyle bir pis bir şey ki bu karanlık…

Susuyorum. Lanet okumuyorum…

Dalıp gidiyorum… Derinlerin’de daha derinlerine…

Dipsiz karanlık bir kuyuda buluyorum kendimi.

Adım attıkça daha derine düşüyorum

Kokun hala burnumda ama

Hala hissedebiliyorum cennet kokunu.

Sonsuza kadar yanımda olmayacağın düşüncesi

İçimi kemiriyor….

Kalbimi parçalıyor…

Canımı alıyor…

 

 

Beni dürtmenle kendime geliyorum

Baktım, gördüm o gözlerini yine

Yine karanlığım aydınlanıyor…

Bir gülümsemenle karanlık kalbimi,  gül bahçesine dönüştürüyorsun.

‘’İyi misin? Daldın gittin?’’ diye soruyorsun bir de

Kafa sallıyorum ‘’iyiyim’’ manasında

Ve

Gözlerinden öpüyorum seni

Cennete dönüyorum tekrar…

İçim gül bahçesi, suratım güler yüzlü, karanlığım aydınlanmış bir şekilde

Hiç konuşmayıp,

Yorganın altına girip,

Dilimi konuşturuyorum sana…

Konuşmaya da zaten gerek yok

Bakışlarımdan anlarsın sen

Ne demek istediğimi…

İnlemen kesildiği zaman

Yorganın altından çıkıp, kalbine koyuyorum kafamı.

Ne kadar sert ve hızlı atıyor kalbin…

Sanki bana bir şey söylemek istiyor kalbin…

Daha bir dikkatimi açıp dinliyorum

Kafamı daha bir bastırıyorum göğsüne…

Hafif bir ses

Daha dikkatli dinliyorum ve sonunda

Kalbinin bana söylemek istediğini duyuyorum

 

’Sonsuza kadar senin olmayacağım’’

 

 
Toplam blog
: 14
: 84
Kayıt tarihi
: 19.10.16
 
 

Üç erkek kardeşin en küçüğü olan Cankıymaz, 26 Şubat 1991'de Beyoğlu, İstanbul'da doğdu. 2008'de ..