Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

05 Aralık '17

 
Kategori
Gündelik Yaşam
 

Olur

Olur
 

Ben yine metrodayım, bu defa yalnız değilim öyle kalbimde kırık sızı da yok gayet neşeliyim. Çok yakın bir dostum var yanımda, hafifçe koluma vurup şu kıza bak, sevgilisine ne kadar güzel bakıyor dedi, tam çaprazımda oturan bir çifti gösterdi. Yine mi metro, yine mi aşk demeyin çünkü ben o sırada başka bir çifte bakıyordum, bu iki sevgili tamamen arkadaşımın markajında, bende soluma dönüp baktım “ne yalan söyleyeyim;  benim de böyle sevgilim olsun bende bakarım” deyip haset haset güldüm.

Arkadaşıma,  hayatın gerçek yönüne yüzünü çevir deyip diğer çifti gösterdim,    en başta anne, belli ki çok üzgün ve kırgın,  bir noktaya kilitlenmiş bir şekilde  oturuyor, ortada kendi kendine konuşan bir çocuk, bütün çantaları kucağına almış, adeta burnundan ateş püskürten, sinirli, mutsuz bir baba.  Belli ki o an anne, bana birbirlerine çok kızgınlar.

Bu sahne pek hoşuma gitmedi çok gerçekçiydi, hemen sevgili olan çifte döndüm; çocuğun işaret parmağına bir şey olmuş ama normalde bir şey yok, çocuk parmağını kıza gösteriyor kız bakıyor bakıyor göremiyor bir şey, yinede üzülüyor dudağını falan büzüyor, yok ablacım yok bir şey deyip romantizmlerini dağıtmak geçmedi değil içimden.

Bu arada ,çocuğunun sırt çantasını sırtına, diğer çantaları eline  alan baba önden indi, bekledi. Arkadan,  anne kızının elinden tuttu, baba ya bakmadan önden kızıyla birlikte yürüdüler adam bir gitmek istemiyor ama mecbur peşlerinden gitti…

Elimiz de kaldı hayallerdeki çift, çok ta bakamıyorum korkuyorum abla çatık kaşlı bir tek çocuğa bakarken  yumuşuyor o bakışlar, kim ne derse desin kadını aşk güzelleştiriyor, bu dünyada kadına yakışan en güzel şeydir aşk demekten alamıyorum kendimi.

Arkadaşıma sordum ne yapıyorlar  anlat bana , arkadaşımda, kız çocuğun omzuna başını koydu, saçlarını salladı.

O nasıl oluyor ya  deyip gülümsedim…

Kadın çok mutlu gözüküyor dedi.

Sence kadın biliyor mudur ?

Adamlar sevemiyor ya, özellikle seven kadınları… mutluluğa kendini alıştırmasa bari… ya da ben çok pis yanılmış olsam… mesala kadın hep mutlu olsa olmaz mı?

Olur dedi…

.................................................................................................

Bu gün 5 Aralık Kadın Hakları Günü; Kadının kıymetini bilen, onun hayatını kolaylaştıran, onu onurlandıran, yarı yolda bırakmayan, kadınını sevmeyi becerebilen, zor zamanlarında yanında olabilen tüm  erkelere teşekkür ederim. İyi ki varsınız.

http://hayatguzelse.com/2017/12/05/olur/

 
Toplam blog
: 36
: 176
Kayıt tarihi
: 09.08.14
 
 

İçinizde susmak bilmeyen, yazma hayali, söz dinlemez başedilemez bir ruh taşımanın gizli büyüsü....