Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

17 Haziran '17

 
Kategori
Şiir
 

Ölüyorum haberin var mı?

Ölüyorum haberin var mı?
 

ÖLÜYORUM HABERİN VAR MI?


Tutulduğum bir aşk fırtınasıydı

Geldi geçti diyeceğim de,

Ah işte geçmiyor be dostum…

Derin yaralar açtı yüreğimde,

Gidişin…

Oysa geldiğinde, solan gönül bahçeme

Baharı getirmiştin sen.

Unuttuğum duygularımı alevlendirmiş

Yüreğimi kor gibi yakmıştın.

Kimseler senin gibi güzel bakmıyordu

Kalbimde kelebekler uçuşmuştu

Ne kadar uzun zaman olmuştu,

Bu duyguları yaşamadığım

Bir asır mı desem, ömrüm mü?

Hayatıma girdiğin andan beri

Sen benim ömrümü uzattın,

Gidişin pek ani oldu.

Hazırlıksız yakalandım

Anlaşılan verdiğin ömrü geri alacaksın

Yavaş yavaş ölüyorum…

Haberin var mı?

 

GÜLÇİN TÜZEL DOKUR

 
Toplam blog
: 36
: 203
Kayıt tarihi
: 07.04.08
 
 

İzmit, 1955 doğumluyum. Emekli satış müdürüyüm. Lise yıllarından beri şiir, hikaye, güfte denemel..