Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

17 Nisan '15

 
Kategori
Gündelik Yaşam
 

Ömrümüzün son demi

Ömrümüzün son demi
 

Yoktu paramız ama “harikalar” yaratırdım mutfakta… Feniklerimizi hesap ederek alışveriş yapardık ucuzun ucuzu marketlerden… Şarabın, ekmeğin, domates ve peynirin hesaplı olanına yönelirdik.

Paylaşırdık aynı çatı altında bir hayatı!

O, ayrıntılara önem verirdi her hatun gibi… Ben mutfakta cebelleşirken o da “çatallı, bıçaklı “ sofrayı hazırlar… “Mum” konusunda ise oldukça titizlenirdi. Neden bilmem ufaktan da süslenirdi yemek öncesi.

Çok ama çok güzeldi be dostlar, çok güzeldi!

Ama “Kischon’u da bilirdi,  Gorki’yi de, Balzak’ı da”…

Bayılırdı “mücvere, tavada biber kızartmasına ve patlıcana”…

Ve biz sevişirdik sabahlara dek!

Yirmili yaşlar; oturup tavla oynayacak halimiz yok elbette!

Biraz paralanınca da, “ bonfile “yemeğe giderdik o malum yere!

Olanı herkes paylaşır elbette ama biz “olmayanı” üleştirip dururduk, hem de son meteliğimize kadar!

Ve sevişirdik sabahlara dek!

Kıçıkırık bir “Reno’m vardı” sık sık arıza yapan! Onun “Golf’ü” de  pek farklı değildi ama…

Kıskanırdı beni deliler gibi…

Kıskanırdım onu deliler gibi! Gençlik işte!

“Google” deyip geçmeyin dostlar!

Hiç ummadığınız bir anda karşınıza çıkıyor hatıralar…

Onun mu? Boyunu aşan bir kızı, ilkokula başlayan bir oğlu var!

Oysa bir kedim bile yok benim!

Yaptığım “mücverleri” ben bile yiyemiyorum! Geçmiyor boğazımdan!

Eskidenmiş o!

 “Geliyorum” derse gelir, biliyorum… Sarıdır da saçları… Bir de alttan alttan bakar, deli eder insanı!

Gelirse “ takım elbise giymek lazım usulünce üstüne üstlük bir de kravat”…

“Elini de öpmem gerekir eskiden olduğu gibi”…

Zor iş be! Vallahi zor iş!

Hani diyorum kabakları rendeleyip güzel bir “mücver ”yapsam… Salata bol olsa;  onun sevdiği “humuzu” yapsam… Patlıcanları kızartsam… Ucuzundan bir “Bordo” açsam… Masayı mumlarla donatsam… Daha bir uygun olmaz mı, dostlar!

Her şeyden öte, gözlerinin içine aksam!

O da bana “hastir” çekse! “Daha önceleri nerelerdeydin uyuz” dese!

E bana müstahak!

“Romantizmin içine ettiğimin” ben de farkındayım! Ama durum böyle…

Başını yaslardı omuzuma… Okşardım saçlarını…

Okşardı ensemi dizine yatınca…

Miiliyet Blog Sitesi “paylaşım” sitesiymiş efendim!

Duyun da inanmayın yani! Okumuş tüm yazılarımı

Mücver yapacağım mücver…. Sarıdır da sarıdır saçları bir de alttan altta bakar!

Gelsin bakalım, gelirse göreceği de var!

Vakti zamanında çok şeyleri paylaştık biz!

Elini de tutar, gözlerinin içine bakarız...

Doğruya doğru; yoktu paramız!

Allahlım ya rabbim, ne kadar da mutluyduk biz…

Ne kadar da mutluyduk

Mücver vesile ... Vesile belki patlıcan kızartması…

Ömrümüzün son demi… Bir şarkıdır sonuçta:

“Sen; gözlerimde bir nur, kulaklarımda bir ses ve içimde bir nefes olarak kalacaksın…”

Sarışın kız!

 

 

 
Toplam blog
: 312
: 1658
Kayıt tarihi
: 10.02.07
 
 

Önceleri konuşurdu insanlar, "yazmak", sonraların işi... Duygu ve düşüncelerimizin yanı sıra gözl..