Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

15 Ekim '14

 
Kategori
Şiir
 

Onun için mi yanarım bende böyle

Onun için mi yanarım bende böyle
 

Ey gönlüm söyle bana

İçinde ne vardır

Dünyamı aşk ‘mı vardır

Yakarsın tende beni

Dünya varsa bil ki sonu vardır

İlahi Aşk varsa bil ki sonu yoktur

Akar cana gülistan eder canı

Onun için mi yanarım bende böyle

Çetin gönül bağımı yol eyler

Kış olsa da her günümü yaz eyler

Sanma ki bu çile bu ömrü yok eder

Ahirette gülümseyerek Rahmana yol eyler

Kul Mehmet der ki aşk beni benden aldı

İlahi aşkın yolunda deryalara saldı

Bu tenime gönlüme aşkın mührünü gülümseyerek taktı

Onun için yanarım ben böyle

Ey gönlüm Rahmana kavuşmak mı durma söyle

Çileli halini herkese deşme ahirette gülmeyi yok eder

Mehmet Aluç

 
Toplam blog
: 959
: 197
Kayıt tarihi
: 04.06.13
 
 

Ben Mehmet Aluç 1962 Malatya Doğumlu. Ortaokul mezunuyum. Çocukluğumda okuma hevesim Tarkan çizgi..