Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

23 Mart '15

 
Kategori
Şiir
 

Ooh çok mutuyum

Ooh çok mutuyum
 

güneyin yerli portakal güzeli...


Portakal çiçekleri sinyal vermeye başladı.

Ne güzel bir gün oh şükür sana Allahım.!

Ne yöne döndümse güne bakan, güneş..!

Ne güzel berke dir lutf edip verdiğine şükür,

*                                          *

**Ooooh! Çok mutluyum!**

*                                           *

Çukurovalı olduğuma çok, çok sevindim.

Ova güllük gülistanlık an'a aşkla baktım.

Gün boyu mecnun gibi dolanıp durdum.

Ezelden gelen nice güzel insan gördüm..!

 **Ooooh! Çok mutluyum!**

 
Toplam blog
: 489
: 133
Kayıt tarihi
: 07.08.12
 
 

1947 yılında Adana/ Yüreğir / Yamaçlı mahallesinde doğdum. İlkokulu Çukurova İlköğretim Okulunda ..