Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

09 Nisan '14

 
Kategori
Gündelik Yaşam
 

Öyle çok severim ki yazın sunduklarını

Öyle çok severim ki yazın sunduklarını
 

Ayvalık


Bazen nasıl tek düze gider her şey… İnsan sırf dünün aynısını yaşamamak için kalkmak istemez uykusundan. Böyle anlarımız olmuştur elbet. Ama bir de yapılacaklar sağanak yağmur tadında bastırınca o bütün saatlerini boş geçirdiğimiz günleri ararız.

Bu sıralar böyle bir ruh hali içindeyim. Tatlı telaşlar, tatlı hazırlıklardayım. Yine de fırsat buldukça okuyorum ama hiç yazamıyorum. Belki de böylesi daha hayırlı benim için. Zira siyasetten bahsetmek istemiyorum.

Havaların kararsızlığı bir yana dursun şimdiden özlediğim semtleri düşünüyorum. Bir hayli zaman oldu Sultanahmet’te bir yaz günü geçirmeyeli. Dolaşıp etrafa sızan nargile kokulu sokaklarda gezinmeyeli. En son geçtiğimiz kış gidebildik. Çünkü iş yoğunlukları bu yıl başladığından beri aman vermedi.

Ne çok değişiklik olmuş meğer biz işe gidip gelirken. Karaköy ne kadar değişmiş mesela. Taksim ne kadar bom boş kalmış, onu herkes biliyor söylemeye gerek yok aslında.

Yazı sevenlerdenim ben.

Her mevsimin güzelliği, faydası ayrıdır illaki. Ama yazın getirdiği ışıltı büyüler beni.

Beyaz tişörtler, rengarenk babetler, mis gibi çiçek bahçeleri, geç kararan bir hava, şemsiyesiz gezmenin ruhuma taktığı kanatlar…

Bir bardak çayı deniz kenarında sevdiğiniz sohbetle yudumlamanın verdiği haz…

Öyle çok severim ki yaz’ı ve yazın bana sunduklarını.

Belki umut taşıdığından, belki kimsesizleri sıcaklığı ile ısıttığından, belki sokakta yaşayan diğer canlılara dayanamadığımdan.

Kış bitsin artık! Yazın ışıltısı vursun pencerelerimize.

Güneş öyle bir doğsun ki ülkemize, hatırlamasın kırılıp dökülmeleri, öfkeli gerilimleri kimse.

Ve aşk olsun!

İlle de Aşk olsun her yürekte.

 

 
Toplam blog
: 670
: 1923
Kayıt tarihi
: 19.12.10
 
 

İstanbul doğumlu. Kuantum Yaşam Koçu. EFT, NLP, ETKİLİ İLETİŞİM, BEDEN DİLİ gibi bir çok konuda e..