Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

15 Ocak '18

 
Kategori
Magazin
 

Özge Ulusoy'dan Gençlere Güzellik Tavsiyeleri

Özge Ulusoy'dan  Gençlere Güzellik Tavsiyeleri
 

Ece Türkiye tarafından yönetilen Antalya Migros AVM, 13 Ocak Cumartesi günü Model of Celebrity ekibini ağırladı.   Türkiye'nin dört bir yanını dolaşarak yetenekli gençleri keşfedip ekran ve podyumlara kazandıran Model of Celebrity jürisi, Antalya ve çevre illerden gelen yoğun istek üzerine yeni yılın ilk seçmelerini Migros AVM'de gerçekleştirdi. 

Organizatör Banu Noyan, koreograf Uğurkan Erez ve televizyoncu Armağan Çağlayan'dan oluşan Model of Celebrity jürisine bu sezon ünlü manken Özge Ulusoy da dahil oldu. 

HUKUK ÖĞRENCİLERİ MOC SEÇMELERİNE ÇIKARMA YAPTI

Yoğun ilgi gören yeni yılın ilk seçmelerinde jüri karşısına çıkan gençler arasında hukuk öğrencilerinin çoğunlukta olması dikkat çekti. Podyum ve ekrana adım atmak için jüri karşısında yeteneklerini sergileyen gençler, şöhret kapısından geçmek için birbirleriyle yarıştı. 

Armağan Çağlayan'ın dayısının vefatından dolayı katılamadığı seçmelerde ünlü model, gençlere güzellik ve bakım sırlarını anlattı. 

SİVİLCELERE PİŞİK KREMİ

Sivilceleri için bebek pişik kremi kullandığını söyleyen Özge Ulusoy, "Formda kalmamın sırrı yememek. Çünkü ben yediğim zaman kilo alıyorum. 4 gün spor yapıyorum. Haftada bir gün abur cubur yeme hakkı veriyorum kendime" dedi. 

EVİM DAR GELDİ, ANNEMİN EVİNE TAŞTIM

Alışveriş tutkunu olan Özge Ulusoy, "Evde 2 tane giyinme odam var ama artık sığamıyorum. Annemlerin üst katta evi var. Onların da iki odasını işgal ettim" sözleriyle herkesi güldürdü. 

AKSESUARLARIMLA UYUYORUM

Fazla kıyafetlerini bağışladığını ya da çevresindekilere verdiğini belirten ünlü model, "Ayakkabı çanta tutkum var. Saatlere çok düşkünüm. Aksesuarsız asla yapamam. Hatta aksesuarlarımla yatıp, kalkıp duş alırım" diye konuştu. 

SELÜLİTTEN KORUNMA YOLLARI

Hanımların korkulu rüyası selülitle ilgili bir sorun yaşamadığını söyleyen Özge Ulusoy, "Selülit sorunum yok ama İlla ki olacak. Utanılacak bir şey değil kadın olmakla alakalı bir durum.  Selülitlerimizi sevelim. Hamamda kese yaptırmak selülite iyi geliyor. Banyoda mutlaka Eda Taşpınar'ın çıkardığı at kılı fırçasını kullanıyorum" diyerek gençlere tüyolar verdi. 

UĞURKAN EREZ: TÜRKİYE'DEN DE VİCTORİA SECRET KIZLARI ÇIKAR

Model of Celebrity'nin kıdemli jüri üyesi Uğurkan Erez'e, "Neden Türkiye'de Victoria Secret gibi bir şov yapılmıyor" diye soruldu. Erez soruyu, "Kimse bunun için 5 milyon lira harcamak istemiyor. Yeter ki parayı bulalım ben Türkiye'den Victoria Secret kızlarından daha güzellerini bulurum" diye yanıtlayınca büyük alkış aldı.  

 

 
Toplam blog
: 598
: 166
Kayıt tarihi
: 28.02.16
 
 

1991 yılında Show Haber'de stajyer muhabir olarak başladım. Daha sonra, İlker Yasin yönetimindeki..