Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

04 Aralık '16

 
Kategori
Beslenme / Diyet
 

Pakette sıvı çorba

Pakette sıvı çorba
 

Pakette sıvı çorba


Yeni ürünleri sık sık araştırıp inceleyip karşınıza getirmekten mutluluk duyuyorum, bu bana yetmiyor her zaman daha fazlasını isteyip hiç duymadığınız yeni ürünleri sizlere bildirmek istiyorum. Tabi bu sürekli mümkün olmuyor. İçinizden benim gibi rahat durmayıp piyasa araştırmasını abartanlar oluyor görüyorum, bazıları da basından takip etmeyi seviyor. Hatta en güzelini söyleyeyim,  direk bu köşeden takip edenleri de gördükçe daha mutlu oluyorum. O yüzden buyrun hemen başlayalım.

Aslında bu bahsedeceğim gıda ürünü yurt dışında yeni değil, uzun zamandır var. Fakat şu sıralar ülkemizde canlandı, çoğu kişinin de bilmediğini farkettim. Tercih edilir ya da edilmez, sevilir ya da sevilmez ama bilmek hiçbir zaman insana zarar vermez. Bu ürün bizim alışkanlıklarımızın başında gelen, çorba.  Ev yapımı ve hazır olarak sürekli çorba tüketiyoruz, “Sevmiyorum pek“ diyenleriniz bile haftada bir iki kez tüketiyordur. Peki hazır paket çorba dediğimde aklınıza gelen “Paket içinde toz çorba“  oluyor değil mi?  İşte benim bugün bahsedeceğim çorba öyle değil. Siz evde yapmışsınız da bir paketin içine doldurmuşsunuz hani? Öyle tam.  Belirli işlemlerden geçiyor özenle hazırlanıyor ve özel bir paketleme işleminden geçtikten sonra 1 Litre ( 4 kişilik) olarak marketlerde sizlerin karşısına çıkıyor. Görünce “Bu da neyin nesi?“ dememeniz için bu yazıyı okumanız yeterli olabilir. Çünkü “Sıvı çorba” diye duyduğunuzda “Çorba zaten sıvı olur?“ geri dönüşünü birkaç kez duydum. Burada sıvıdan kasıt toz halinde bulunmaması tabi ki.

Yurt dışında üretilen bu ürünün bizim ülkemizde de üretimi mevcut evet, bakalım bundan sonra daha fazla ilgi görebilecek mi, tercih edilecek mi, tanınacak mı? Bilmiyoruz. Tüketicilerimiz nasıl isterse öyle, “ Ben kendi çorbamı kendim yapar içerim “ grubu var, “ Bu sıvı çorba fikri harika olmuş, pratik ve zekice.  “ grubu var.  Hangi gruptan olduğumuzun önemi yok, tercihler her zaman kişiye özeldir.  Gelişmelerden  yaşayarak haberdar olmak dileğiyle.         

Not: “Hazır çorba bir daha hazırlanmış.“                                      

Sağlıkla Kalın!

Gıda Mühendisi – Nermin Özge BİLGE

 
Toplam blog
: 385
: 303
Kayıt tarihi
: 20.02.15
 
 

Gıda Yüksek Mühendisi  ..