Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

18 Mayıs '15

 
Kategori
Gündelik Yaşam
 

Pucca'ya nezirelerin başlangıcı

Pucca'ya nezirelerin başlangıcı
 

Hani herkesin içinde her şeyi bırakıp uzaklara kaçma ihtiyacı vardır ya ben yaptım onu işte. Hiç bir şeyi düşünmeden ''Sonunu düşünen kahraman olamaz'' felsefesinden yola çıkarak bütün düzenimi bırakıp beş parasız çıktım gittim uzak bilmediğim bir şehire. Herkesin isteyip ama yapmakta cesaret edemediği şeyi ben yaptım. İyi ki de yapmışım. Çok zorluk çektim ama pişman mısın diye sorsanız hiç ama hiç değilim. Bir daha olsa yine yaparım. O kadar çok şey öğrendim ki bu kaçıştan. Maddi ve manevi zorluk çektim. Kandırıldım, yalnız kaldım, param olmadığı için aç kaldım. Şimdi düşününce güldüğüm ama yaşadığım zamanlarda çok ağladığım bir çok şey yaşadım. İlk günden son güne kadar yaşadığım bütün olayları anlatmayı düşünüyorum aslında. Yazmaya ara vermenin acısını çıkaracagıma benziyor.

Pucca tarzı olacak belki biraz. Eskıden Divan Edebiyatında nezireler vardı bilirsiniz. Benim de Pucca'ya nezirelerim olsun yazacaklarım:)

 
Toplam blog
: 13
: 437
Kayıt tarihi
: 06.06.14
 
 

2 Mayıs 1991 Şanlıurfa doğumlu, Harran Üniversitesi Türk Dili ve Edebiyatı öğrencisi. ..