Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

21 Eylül '17

 
Kategori
Kent Yaşamı
 

Radyo Programım

Radyo Programım
 

Salih Arıkan


Değerli arkadaşlar TRT Kent Radyo İzmir'de yakın zamanda engellilerle ilgili Programa başlayacağım. Program taslağı oluşturmaya çalışıyorum farklı konu ve konuklar röportajlar engellilerle ilgili yapılan programlardan kayıtlar başarı öyküleri yapılan etkinlikler anlatılacak.

Amacımız toplumdaki engelli algısını olumluya çevirmek, birlikte yaşama kültürünü artırmak, engelliğin bir farklılık olduğunu, engelin zihinlerde olduğunu anlatmak.

Sizlerin de görüş ve önerileriyle program içeriğimi zenginleştirmek istiyorum. Konu ve konuk önerilerinizi bekliyorum, faaliyetlerini projelerini duyuracak arkadaşlara mikrofonlarımız açık.

Soru görüş ve önerilerinizi slh.arikan@gmail.com  adresime yazarsanız sevinirim.

 
Toplam blog
: 1156
: 67
Kayıt tarihi
: 17.11.16
 
 

1977 Manisa Akhisar'da doğdum. 1986 İzmir Bornova İzmir Körler Okulu'na başladım. 1997 İzmir Karaba..