Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

16 Kasım '17

 
Kategori
Yurtdışı Tatil
 

Roma

Roma
 

Trevi di Fontana


Çok sevdiğim mektup arkadaşım defalarca davet etmişti bir türlü gidememiştim. Finans durumumu hallettikten sonra Roma'ya arkadaşımı ziyarete gittim. Havalanında karşılaşınca ikimizde başladık ağlamaya, yıllardır görüşemeyen iki kız kardeş gibi.

Evlerine doğru yol alırken her yer tarih , her yer müze, heykel, sanat doluydu.10 gün kaldım .

Çok güzel , sakin, huzurlu bir şehirdi nacizane fikrim.Trevi çeşmesine bende para attım ve bir daha gelmek istiyordum.

Arkadaşım Elena , 10 günlük öyle güzel tur programı yapmıştı ki gezmekten akşamları yorgun düşüyorduk.

Vatikan'ı bile ziyarete gittik.Şehir içinde ülke .Japon turist gibiydim bir şey kaçırmamak adına herşeyin resmini çekiyordum.

Colosseum efsane bir arena.

Gidin , doya doya gezin ve ruhunuz azıcık orada kalsın.

 

 

 

 
Toplam blog
: 23
: 86
Kayıt tarihi
: 24.01.12
 
 

Ekonomi okudum. Bilişim firmasında çalışıyorum. Okumayı, araştırmayı cook severim. Özel merakları..