Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

26 Şubat '15

 
Kategori
Şiir
 

Sana şükürler olsun Rahmanım

Sana şükürler olsun Rahmanım
 

Dönsem geriye varsam öteye
Terk etmeden benimlesin Rahmanım
Unutulmuş kul deseler de onlar bilmez
Ben bilirim sen unutmazsın Rahmanım…
 
*
 
Gönüllere tazelik sunan
Kulu ile her an olan
Düşerken elinde tutan
Sensin Rahmanım…
 
*
 
Kendimi yitirmek üzere iken
Hasret yüreğime batar iken
Dertler üzerime yürür iken
Dertlerime sensin derman Rahmanım…
 
*
 
Bana dünyada iyi ol diyen
Ahirette cennetten köşkler döşeyen
Kötülük yaparsam yakarım diyen
Her an benimle olan sensin Rahmanım…
 
*
 
Dua ettiğimde duamı kabul eden
Arzularımla azar iken beni frenleyen
Şeytan nefise yenilirken
Tövbe ile beni bekleyen sensin Rahmanım…
 
*
 
Senden başka kimse değer vermez bana
Günahlarımla geldim ben sana
Tövbe ile pak eyledin beni kurbanım sana
Sana şükürler olsun Rahmanım…
 
*
 
Kuran ile Resul gönderdin doğru yol için
Tövbe kapısını bilmeyen kul ağlar için için
Bizi cehennemde değil cennette ağırlamak isteyen sensin
Sana şükürler olsun Rahmanım…
 
*
 
Kullar masum kulları ezer iken
Sen ezdirtmeyen
Kuran Resul İman ile inci nurları gönüle yerleştiren
Sensin Rahmanım…
Sana şükürler olsun Rahmanım…
 
*
 
Kulu ile her zaman beraber olan
Kulu yoldan çıkınca gelmesi için bekleyen
Çırpınırken günah içinde tövbe kapısını açan
Sensin Rahmanım…
Sana şükürler olsun Rahmanım…
 
*
 
Vuslat uzak diye gözyaşı dökerken
Gözyaşlarımı heder etmeyen
Sabırla gittiğim yolda vuslata erdiren
Sensin Rahmanım…
Sana şükürler olsun Rahmanım…
 
*
 
Şeytan hece hece sözleri ile yoldan çıkarır iken
Nefis denilen cenderede boğulur iken
Gül kokan Resul ile Nurlu yolun kitabı Kuranı gönderen
Sensin Rahmanım…
Sana şükürler olsun Rahmanım…
 
*
 
Gül kokan Resulü Rahmetellil âlemin olarak gönderen
Resul ile zalimi zulmü içinde boğan yok eden
Gece gündüz ümmeti için ağlayan Resule ümmet eyleyen
Sensin Rahmanım…
Sana şükürler olsun Rahmanım…
 
*
 
Kul Mehmet’im kurban olsun yoluna
Kuran imanı kucağına alsın gelsin yanına
Kevser başında gül kokan Resul ile baksın Rahmetine
Sana şükürler olsun Rahmanım…
 
Mehmet Aluç
 
Toplam blog
: 959
: 197
Kayıt tarihi
: 04.06.13
 
 

Ben Mehmet Aluç 1962 Malatya Doğumlu. Ortaokul mezunuyum. Çocukluğumda okuma hevesim Tarkan çizgi..