Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

21 Kasım '14

 
Kategori
Şiir
 

Şarkı

Şarkı
 

Bir şarkının hikayesi olmak isterdim...
Yazılan ilk dize anlatmalıydı beni, ilk dize getirmeliydi esintimi.

Her kelime beni yaşatmalıydı, kafiyeler kurulmalıydı her anıma,
Giriş sözleri sessiz olmalıydı gidiş sözleri gibi.

Nakaratta boşvermişliğim coşturmalıydı herkesi,
Yarınlardan ümidim yazılmalıydı çıkışlara.

Yazılanlara uygun beste yapılmalıydı şimdi de,
Ritmler beni ele vermeliydi her vuruşta.

Sonra enstrümanlar yarışmalıydı bu eserde,
Dinleyenleri hayran bırakmalıydı bu tempoyla.

Bu farkındalık mutlu etmeliydi beni,
Bıkmadan dinlemeliydim yazılan şarkıyı...

Bu şarkı yazılmadı daha ;belki yazılmıştır ama
Yazılanı bulmak,bulup da dinlemek,
Dinleyip de kendimi bulmak uzun bir olasılık zinciri...

 
Toplam blog
: 70
: 689
Kayıt tarihi
: 08.10.14
 
 

YTÜ, Kimya Yüksek Mühendisi... Kağıtlar yetmiyor yazmaya... "Daha bitmedi! ..