Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

17 Temmuz '18

 
Kategori
Güncel
 

Savaşın Geride Bıraktıkları

Savaşın Geride Bıraktıkları
 

Çocuklar en küçük olaydan bile etkilenebilecek hassas bir yapıdadırlar ki savaş onlar için büyük bir travmaya yol açabilir. Bildiğimiz üzere şu anda belli başlı ülkelerde savaşlar yapılmakta. Bu durumun çocuklar üzerindeki etkisini bir düşünsenize.

Somali , Suriye gibi ülkeler bunlara örnek verilebilir. Örneğin; savaştan kaçmaya çalışan bir ailede aile bireylerinin çocuğun gözü önünde öldürüldüğünü düşünmek bile yüreğimizin cız etmesine , gözlerimizin dolmasına neden oluyor. Hele ki bu aileler savaştan zar zor kaçtıktan sonra çocukların girdikleri yeni toplumlarda dışlanması tam bir içler acısı.

Peki biz bu durumda ne yapmalıyız? Biliyorsunuz ki bazı yardım kuruluşları , savaş esnasında yardıma muhtaç insanlara yemek ,kıyafet veya para yardımında bulunuyorlar. Biz de insanlara bir nebze de olsa yardımcı olabiliriz ki bu yardım şu an onların en çok ihtiyaçları olan şey. Az çok demeden bir yardımda bulunabilirsek onları bu zorlu hayat şartlarından kurtarabiliriz." Her bağış bir can!" Sen de bağış yap hayat kurtar.

17 TEMMUZ 2018

BUSE KÖROĞLU

 
Toplam blog
: 3
: 267
Kayıt tarihi
: 15.06.18
 
 

Adım Buse.18 Mart 2005 tarihinde İstanbul'da doğdum.6 yıl İzmir'de yaşadım ve 6 yıl sonunda doğdu..