Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

17 Eylül '18

 
Kategori
Güncel
 

Sebze Meyveyi Üreten Kendisi Pazara Getirip Satsın, Aracılar Başka İş Yapsın

Sebze Meyveyi Üreten Kendisi Pazara Getirip Satsın, Aracılar Başka İş Yapsın
 

“Sen ne söylüyorsun Korkut, ihtilal yapıyorsun sanacaklar!”

Ama böyle olması gerekmiyor mu, ihtilalsa ihtilal!

2 liraya üzümü tarladan alıyor, 7 liraya bana satıyor!

Sana soruyorum nasıl susayım!

Kabul edilecek bir tarafı yok ki…

Yok nakliyeymiş de, komisyonmuş, aracıymış şuymuş buymuş… Bana ne!

Üreten alsın malını getirsin pazara satsın!

Hükümete diyorum, halkın desteği arkanda, AKP karşıtı biri olarak ben bile desteklerim.

Aracıyı kaldıracaksın!

Çünkü olmaz böyle şey!

Halkın yiyeceğinin içeceğinin fiyatını yükselterek ekmek parası kazanılmaz, başka iş yapacaklar!

Ben bunu defalarca yazdım, etiketimiz olmayınca…

Etiketi olanlar da konuşmuyor ama…

 
Toplam blog
: 6332
: 653
Kayıt tarihi
: 21.09.08
 
 

Sadece sayfalarda kalan yazılar şaheser olsalar bile önemsiz ve anlamsızdır. İnsanlara ulaşan ve ..