Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

20 Ekim '16

 
Kategori
Deneme
 

Seni severek sabahlamak

Seni severek sabahlamak
 

Gece kimisi için yorgunluğu atmaktı. Benim için ise gözyaşlarını saklamak. Hıçkırarak ağlarken sesinin duyulmaması için yastığa olan gücünle bastırıp, aynı zamanda nefes almaya çalışmanın ne demek olduğunu bilir misin? Biliyorum hala sevdiğini, hala yüreğinin o ilk günlerdeki mutluluğu aradığını biliyorum. Ben de o günleri istiyorum. Çocukça şımardığımız o dakikaları ilikleime kadar özlüyorum. Yüreğinde masum, sevdasınında hırçın yarim... Affet beni sahip çıkamadım sana. Affet, bir geleceği kararttım ben. Senden başka hiçbir kapı açılmadı bana. Senden başka gökyüzü tanımadım ben. Herkes rüzgar oldu esti gürledi, herkes yağmur oldu sel gibi aldı götürdü benden beni ama kimse senin gibi baharı getirmedi bana. Bana baharları sen sevdirdin. Sen benim şiirimdin, sen gittin şair oldum. Senden bana kalan tek şey özlemin oldu. Bir rüzgar var ki hiç ummadığım anlarda burnuma esiyor ve sen kokuyor. İşte tüm seninle olan günlerimiz bir film şeridi gibi geçiyor gözlerimin önünden. Ben sensiz bir hayat değil, hayatın sen olduğu bir ömür istiyorum. Sevmek kadar güzel bir şey varsa, o da seni sevmektir. Şükürler olsun, bugün de seni severek sabahlayacağım.

 
Toplam blog
: 17
: 155
Kayıt tarihi
: 04.04.14
 
 

İstanbul Beyoğlu doğumlu. Samsunda yaşıyor.Bir Nostalji Hikayesi ve Bir Eylül Akşamı kitaplarının y..