Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

18 Eylül '14

 
Kategori
Kitap
 

Sessizliğin yankısı

Sessizliğin yankısı
 

"Kan kırmızısıydı dudakların

Kan'dan mı kırmızı'dan mı bilinmez

Pırıl pırıl parıldıyordu

 

Kötü bir güne uyanmış güzel bir kadındın sen

Adli bir vaka değildi sana olan sevgim

Ne cinayeti ne de intiharı andırıyordu..."

Yayınladığım üçüncü kitabım olan "Sessizliğin Yankısı" işte bu dizeler ile başlıyor. Bu şiir kitabımda bir akıl hastasının sanrılarına eşlik ederek onun sessizliğinde yatan dizeleri açığa vurmaya çalıştım. Kitabın ara bölümlerinde bütün bir şiirin parçalarını bulacak ve kitap boyunca bir yolculuğa tanıklık edeceksiniz.

Daha yayınladığım ve baskıya giren şiir kitabım "SENsizlik" ve öykü kitabım "Hayaller İçinde Bir Düş"ten sonra bu sefer ilk defa bir e-kitap yayınlamaya karar verdim ve "Sessizliğin Yankısı" kitabımı e-kitap halinde ve ücretsiz olarak okurların beğenisine sundum. Aşağıdaki adresten kitabımı ücretsiz olarak indirebilirsiniz:

https://www.mobidik.com/e-kitap/5313/sessizligin-yankisi

Keyifli okumalar dilerim,

 

 

 
Toplam blog
: 89
: 618
Kayıt tarihi
: 16.12.06
 
 

İlk kitabımı, 'Pal Sokağı Çocukları'nı okuduğumdan beri yazıyorum. Yazmak beni o çocuklar gibi öz..