Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

27 Mayıs '17

 
Kategori
Güncel
 

Sevgili ülkem, sevgili yurdum

Sevgili ülkem, sevgili yurdum
 

Seni incittiler seni seni kırdılar seni yordular seni aglattılar seni cehalet çamuruna buladılar Seni kirli elleriyle kirlettiler. Sana pusu kurdular senin özgürlüğüne el koydular sana zulmettiler ayaklarına pıranga vurdular seni yagmaladılar seni talan ettiler seni hırpaladılar.
 
AMA SEN ONURLUSUN SEN ERDEMLİSİN SEN CESURSUN SEN YÜREKLİSİN SEN BİLİMSİN SEN AKILSIN SEN KALPLERDESİN SEN KEDERLENME SEN ÜZÜLME SEN AGLAMA SEN ÜZÜLÜRSEN BİZ DALINDA KURUMUŞ YAPRAKLAR GİBİ DÖKÜLÜRÜZ.
 
GÜNEŞ ELBET DOGACAKTIR BİR GÜN SANADA.
 
Toplam blog
: 104
: 478
Kayıt tarihi
: 31.01.07
 
 

Antalya'da yaşıyorum. İki yıl öğretmenlik yaptım, şu anda müteahhitlik yapıyorum. Aslen Kayserili..