Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

13 Şubat '18

 
Kategori
Güncel
 

Sevgililer Günü Bugün

Sevgililer Günü Bugün
 

Sevdiğim yeşil gözlüm eşim:)


Sevgililer günü bugün kutlu olsun
Sevip sevilene sonsuz saygılar benden
Ben şunu bilir ve onu söylerim hep
Dünya sevgi üzerine kurulmuştur
Allah sevgidir sadece
O sevendir sevilendir hep
Ben de öyle olmak istiyorum
Ve durmadan sevgi deyişim de ondandır
Sevgi yoksa ben yokum canlarım
Hele bir de severken sevilirsen
Değmeyin artık değmeyin ne olur
Bir şiirimle ortak olayım sevenlerin sevgisine
Buyrun efendim buyrun

 

YAĞMUR ZAMANI

Dışarıda yağmur yağıyor
Ben seninleyim yeşil gözlüm
Soframda yeşil zeytin
Yanımda sen varsın

Yağmur zamanı
Hüzün zamanı bana
Yağmur yağar ben dalarım hüzne
Bulut ağlar ben ağlarım onunla

Severim yağmuru
Yağmur altında gezmeyi
Gençliğim gelir aklıma
Yağmur altında dolaşışlarım gelir

Geçip gidiyor zaman
Hiç yaşanası gelmiyor senden sonrası
Gönlümden benden sonra sen geçiyor hep
Seni daha metin buluyorum

Öylesin yeşil gözlüm
Sen zamanı seversin
Sarılırsın torunlarıma
Unutursun yokluğumu

Dışarıda yağmur yağıyor
Ben seninleyim yeşil gözlüm
Soframda yeşil zeytin
Yanımda sen varsın

Sen be canım
Daha ne isterim şu yaşamda ben

             (Halil Güven-Şiirlerim-Söke)



Sağlıcakla kalınız

 
Toplam blog
: 1253
: 175
Kayıt tarihi
: 04.07.10
 
 

1949 yılında Söke Nalbantlar köyünde doğdum. Ege Üniversitesi Fen Fakültesi Matematik bölümünden mez..