Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

05 Ekim '15

 
Kategori
Deneme
 

Sihirli kelime; Sevgi

Sihirli kelime; Sevgi
 

Yazmış anasının kızı :)


Bazen kalbimizde barındırdığımız duygularımız vardır. Kimseye söyleyemediğmiz, sadece bizim bildiğimiz.
 
İşte onlardan biridir sevgi. Bazen ona ne kadar muhtaç olsak da bazen de ondan uzak kalmak iyi gelir insana.
 
Etrafınıza şöyle bir bakın. En tehlikeli insan en çok sevgiye muhtaç olan insan değil midir? Nasıl ki bir bebek bir annenin sevgisine muhtaçsa suçlularda öyledir. Zamanında göremediği sevgi kadar zarar vermek ister insana. Onun da canı yansın inser. Zaten dünya bu yüzden kirli değil mi? Sevgisizlikten.
 
Bu yüzden çoğu insanın sevgiden haberi bile olmazken, çoğu ise sevgi arar etrafta. Bu yüzden dünya ikiye ayrılmıştır; Sevgiye inananlar ve inanmayanlar. Bazen sevgiye inanmayanlar sevginin var olduğunu ispatlamamı istiyorlar. Susunca da dalga geçiyorlar. Susmak da bir cevap değil midir bazen? Eğer sen sevgiyi öldürürsen kim varlığını ispatlayabilir ki? Sen insanın canını yaktıkça onlar da kin tutarlar, istemeden canına kıyar kalplerindeki sıcacık sevgi. Zaten etrafımızdaki olaylardan toplarız biz sevgiyi. Kötü bir olayda " vah vah yazık olmuş" demesini de biliriz. Bizi mutlu eden bir olayda "ay çok sevindim" deyip sevgi göstermesini de."Seni seviyorum" kelimesi de çok şey anlatır insana. Ne kadar utanç verici olsa da bu söz, insana güven verir, huzur verir, ona daha çok bağlanmamızı sağlar. Eğer bir anne çocuğuna, bir koca eşine, bir dost dostuna bu sözü söyleyemiyorsa sevgiden yoksun kalmış demektir. Her hastalığın çaresi olduğu gibi, sevgi yokluğunun da bir çaresi olmalıdır." Seni seviyorum" demek her derde devadır.
 
Bizim olağan üstü güçlerimiz yoktur. Yoktan var edemeyiz ancak var olan sevgiyi de yok etmemeliyiz. Kısacası bir şeye sevgi gösterebilmek için önce benliğimizi sevmeliyiz ki Etrafımıza sevgi saçabilelim.
 
Ceylin Gezkin..
 
( Kızımın gittiği dersanede öğretmeninin sınıfça yazmalarını istediği SEVGİ temalı kompozisyonda yazdığı bu yazıyla kompozisyon puanın üzerinden otuz tam puan alarak sınıfta birinci seçilmiş benim güzel kızım, okuduğumda "aferin" dedim benim güzel kızıma " Sen bana mı çekmişsin acaba :) " )
 
Bu gün bu cimcimenin doğum günü.. İyi ki Doğmuş benim güzel kızım Rabbim hayırlı bir ömür, kalbi kadar güzel ve temiz bir hayat nasip etsin insallah.. Bugün Onüç yaşını tamamlıyor benim boyumu aşan ilk gözağrım... Ve ben bir kaç satır bir şeyler yazmak istedim buraya...
 
Bu şehre alışmak hiç de kolay olmamış o günlerde kimsesiz ve de çok yalnız hisseder olmuştum.. Ta ki kızım Dünyamıza katılana dek.. Eşim işe gittiğinde konuşup oyalandığım tek varlığım kızımdı, bazen bunaldığımda, üzüldüğümde, özlemlerimi ona anlatmışlığım da çoktur, çocuk yüreğiyle beni anlamasını bekleyemezdim tabii ama küçücük elleriyle göz yaşlarımı sildiği günlerde birbirimize sıkı sıkı sarıldığımızı hatırlıyorum..
Dışarı çıkıp dolaşmaya korktuğum zamanlardı ve bu şehir şimdilerde olduğundan daha çok büyük görünüyordu gözüme..Ve her geçen gün benim kendi kurduğum o küçük dünyamdaki bütün heveslerimi hayallerimi umudumu da kırmıştı üstelik.. Çekingenliğim, kırılganlığım, incinirim korkusuyla insanlarla konuşmaz samimiyet kurmazdım.. Halen etrafımda çok az insanla yetinirim bir elin parmak sayısını geçmez güvendiğim insanların sayısı.. Kızımla büyüdüm diyebilirim.. Yalnızlığıma ilaç gibi gelmişti belki de o yıllarda.. Seni çok Seviyorum benim değerli varlığım.. Yeni yaşın hayırlı olsun.. Şimdi bir oğlum bir kızım, benim İKİ GÖZÜM..
 
 
Toplam blog
: 42
: 1010
Kayıt tarihi
: 04.03.15
 
 

Kimi susar, kimi çok konuşur, kimileri de yazar... Yazan olmayı, sevincimi, öfkemi, kavgamı, üzün..