Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

17 Nisan '15

 
Kategori
Deneme
 

Silindikçe yazıldın.

Silindikçe yazıldın.
 

‘’Ey kıblesine aşk düşürdüğüm sevda sözcüğüm kerem eyle de demlensin içimde mahzun suretin. (alıntı)’’


Göz açıp kapanıncaya kadar yerden ve gökten çıkan her şeyde sana emanet ediyorum. Yüreğimden düşen her damlada seni diliyorum. Gönül ehlinde sırra aşikâr olan gonca güller gibi açmaya başladın her anımda. Zaman seni ömrüme işlemiş öylesine içten ki. Silindikçe yazılmış şu alın yazıma. Yazımı kışa çevirmiş, kışımı yaza çevirmiş yokluğumun bestesi olmuş. Yorgun ve dargın günlerimin, yıllara uzandı o mesuliyeti hikâyem diye yazılmışsın alnıma. Önce seni ararken o çölde aradığımda sen içimdeymişsin. Damarlarımda sen her gün gezinirken ölüme kulaç açmış beklemekteyim. Baktığımda gözlerimin neşesi ruhumun giysisi oluyordun. Gözlerim perdelerini aralarken yalnızlığıma merhem oluyordun. Avuçlarımda biriken umutlarım yığın yığın çeyizimi hazırlamış beklemekte seni. Baharın içinde gelincik çiçekleri gibi renk renk rüzgârın eşiğinde açmakta. Yudumladığım her nefes sendin. Senden kaçtıkça hep sana geldim. Gözlerimden sildikçe seni sen her defasında yeniden yazıldın satırlarıma. Gelsen diyordum canıma ferman okusan ve ben her şeyi toplayım ruhumu kalbimi gönlümü aklımı ve öyle bir aşkla gelsem kabul eder misin? Hoş amade bir günde beni benden eder misin? Sonsuzluğa kıyılan nikâhım gönlünden ve kalbinden düşen aşk olsun. Her baktığımda heyecanla uyandığım o gülüşümle, gülüşünle sıcacık bir edada yüceltiyor ve kalbim titriyordu. Bilsem ki öleceğim senin gözlerinde olsun ölümün. Belki de inanamazsın ama bilmeni isterim ki o öyle yüce ki aklım başımdan gidiyor. Tutkuyla bağladığım o mevki beni yerle bir ediyor.

Ben saçlarımı yolmak için mi uzattım diyorum her seni düşündüğümde. Başıma öyle bir sancı giriyor ki saçlarımı yoluyorum, olmadı gözlerim kan rengine dönüyor, rengim kaçıyor. Allah’ım ne olur dindir içimden düşen heceleri. Ya öldür beni bu anımda ya da yaşat, yaşat ki yeniden dirileyim. Bu nasıl bir ruh ki beni benden aşıp gidiyor. Kaybettiklerim başımın çalkalanmasındandır hep. Kimseler görmeden kimseler duymadan gecem zindana dönüyor. Öyle bir hal alıyor ki ben benden kayboluyor ve yerini gözyaşı, yalvarış, çırpınış alıyor. Eğer içimdeki sonsuz bir tecellimse ve bilirim ki kaybetmeye değer. Öyle zor hesaplarım var ki elemlerim çekilmez oluyor. Sen ki gönlümün sonsuz bir filizsin. Uyandır beni şu gafletten bitsin fâniliğim benim. Sen öyle sevdirdin ki aklım bile ermiyor hallerime. Sevdim güzelim ölümüne sevdim. Ne bir adım öteye gidebildim nede rengim değişti sana her baktığımda. Ruhumla, canımla, kanımla sevdim. Senin bedenine sahip olmak için değil kalbine sahip olmak için bütün gayem. En güzel sınavım sendin senide geçsem her şeyim feda olsun. Bir çiçeğin kokusunda seni buldum ya şu gönlüm yok olsun. Öyle bir yerdesin ki hissettiğimde en derinden ve o an karşımdasın, resimleri sıraladığımda bile yine o anda dikiliverirsin karşıma. Sanki kulaklarım hep seni işitmiş gibi sesler senin sesini iliştiriyordu. Gölgem gibisin bazen baş başa bazen adım adıma yol alıyorduk seninle. Seni yakımda olduğunda hemen gözlerim sana ilişiverir hiç farkına varmadan içim içimi kemirir. Allah’ım nefessiz kalıyorum onu görmeyince içim içime kan üflüyor yokluğunda her gece. Gözlerim buğulanır ateşin içinde. Çöl gibiyim yolunu kaybetmiş bir yudum suya muhtaç gibi sana yalvarıyorum. İçimde açan bu sonsuz iksirinle ya öldür beni ya da yaşat onunla beni.  Allah’ım her şeyden vazgeçerim bu ölümü ne can için ama isterim ki onun alnına beni benim alnıma onu yaz, yaz ki bu düğüm sonsuza dek çözülmesin. Yoksa beni yerle bir et tüm günahlarımla çaresiz ve kimsesiz kaldım şu yüce gönül dergâhında.  Duamdır beni ayakta tutan can yüreğim.

Mutlu olmak için hangi gecenin sabahını seninle karşılamak gerek.

Yanlış bir başlangıçtansa doğru bir bekleyiş daha iyidir.

‘’Ey kıblesine aşk düşürdüğüm sevda sözcüğüm kerem eyle de demlensin içimde mahzun suretin. (alıntı)’’

 02.01.2013

Ya Muahhir!

Zaman senindir.
Dilediğin işi öncelersin dilediğini ertelersin
İzzet senindir
Dilediğini yanına alır dilediğini uzak eylersin
İrade senindir
İstediklerimi şimdide verir sonraya da bırakırsın
Hüküm senindir
Dilersen başkalarını bana tercih eder
Dilersen beni başkalarına tercih edersin
Hayat senindir
Dilersen ecelimi acilen verirsin dilersen tehir edersin
Takdir senindir
Dilersen cezamı hemen verir
Dilersen tövbe edeyim diye geciktirirsin
Beni başkasına tercih et başkasını bana tercih etme
Beni benden al beni senden uzak etme
Rahmetini öncele gazabını ertele
Pişman olmama izin ver ecelimi tehir eyle

‘’’02.01.2013 ’’’

 
Toplam blog
: 360
: 1251
Kayıt tarihi
: 12.06.09
 
 

İnsanlar için en güzel hediye, hiçbir masrafa ihtiyaç göstermeyen tatlı bir  gülümseyiştir. Hz. S..