Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

21 Nisan '17

 
Kategori
Güncel
 

Şimdi özür zamanı

Şimdi özür zamanı
 

16 Nisan oylaması

Ülkede ayrışma yarattı

Özellikle

Devleti yönetenler

Gerek konuşmalarıyla

Gerek çıkışlarıyla

Gerek yersiz ithamlarıyla

Özellikle hain tanımlamalarıyla

Birçok vatandaşı dışladılar

Birçok vatandaşı

Kendilerinden soğuttular

Vatandaşlar arasında

İkilik yarattılar kanısı uyandırdılar

Bu durum yanlış canlarım

Yanlıştan da öte çok tehlikeli

Çok, çok tehlikeli

Bu yaklaşımın düzeltilmesi gerekir

Başta Cumhurbaşkanı

Başbakan ve AKP yetkilileri

Bu konuda oturup düşünmeli

Samimi şekilde birlik beraberlik çağrısı yapmalı

Bu şart canlarım

Böyle giderse bu ülke tehlikeye sürüklenir

Ben her zaman

Devletin seven devlet yapısında olup

İnsanlarını seven olmasını söylemişimdir

Başka türlüsü olursa devlet diktatör devlet olur

Bu ülkenin 0.49 oranında vatandaşı

“Hayır” oyu kullandı

Bu insanlara vatan haini denildi

Hayırcıların içinde vatan hainleri var diyerek

Bu yanlış

Bunun mutlaka ve mutlaka düzeltilmesi lazım

Ben bu ithamı katiyen kabul etmiyorum

Devletin de söylememesi gerekir diyorum

Ve özür bekliyorum

Geleceğimiz için bu çok önemli

Göz ardı edilmemesi gerekir diye belirtiyorum

Ve Uğur Koşardan bir alıntı alıyorum

“Seni terk eden insanlar olacaktır

Bırak hepsi terk etsin

İnsan dünyadan uzaklaştıkça Rabbine yaklaşır

Onun dostluğu ile yeniden doğar

...

Bir insan yüreğini üşütüyorsa üzülme

Allah oraya rahmetini bırakır sıcacık eder

Sen yeter ki kapını açık tut

...

Sen gözyaşını bir elinle silerken

Melekler sırtını sıvazlar ve derler ki

Üzülme Hak Teâlâ senin haklarını

Ahretinde kendi verecek

(Uğur Koşar- Bana Allah Yeter)

Ve yine

Sabır dostların makamıdır

Allah sıkıntı verdiyse mümine bilsin ki

Derecesi yükselsin diye

Ve artık sadece

Allah için sabretmek düşer geriye

Kalbini çevirdiğin zaman asırlar öncesine

İçini sımsıkı saracak bir ayet düşecek gönlüne

“Rabbin için sabret”

(Rabbin İçin Sabret-Uğur Koşar)

Sabırlar benimle Allah’ım

Dualarım sana emanet

Bekliyorum huzur ve rahmet

Biliyorum

Sen dersin hemen olur o

 
Toplam blog
: 1253
: 175
Kayıt tarihi
: 04.07.10
 
 

1949 yılında Söke Nalbantlar köyünde doğdum. Ege Üniversitesi Fen Fakültesi Matematik bölümünden mez..