Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

17 Ekim '17

 
Kategori
TV Programları
 

Siyah Beyaz Aşk Dizisi ve Soğuk Duş Etkisi

Siyah Beyaz Aşk Dizisi ve Soğuk Duş Etkisi
 

Bu dizinin merakla bekleyenlerinden biriydim. Senaryo ilk Kıvanç Tatlıtuğ ve Tuba Büyüküstün’e teklif edilmiş. Fakat oyuncular bu projede oynamak istememiş yerine Güzel ve Çirkin’de oynamışlar. Senaryo da Birce Akalay ve İbrahim Çelikkol’a kalmış. D Yapımın Kanal D ekranına getirdiği dizi “Dark Story” tarafından senaryolaştırılıyor. Sema Ergenekon ve Eylem Canpolat tarafından kurulan şirket bir rüya atölyesi diyelim.

Reytinglere bakılacak olursa Siyah Beyaz Aşk pek de iç açmadı.Rüyalar kabusa döndü! Kanal D sıklıkla diziyi izleyici ile buluşturmak için yayına alırsa reytingi bir nebze yükselir.

16/10 reytingleri

Total: Reyting 3.05 sıra 16

AB: Reyting 4.38 sıra 6

ABC:  Reyting 3.52 sira 10

Şimdi benim fikrime gelelim!

Ben sıkıldım, hem de çok sıkıldım! Dizinin içerisine dahil olamadım bir türlü. İbrahim Çelikkol’un o robotik halleri, sevgi yoksunu tavırları, kadına şiddet içeren yüreksiz erkek pozları beni diziden uzaklaştırdı. Tabi ilk bölüm olması sebebi ile senaryonun karmaşıklığı içinde karakter tanıtımları yapılmaya çalışılsa da ben o karakterleri tanımak istemedim ne yalan söyleyeyim!

Mankafa olduğumu sanıp bana karakterleri anlatmaya kalkmayın!

Bu karakterlerin psikolojik olarak bir ayağı kısa. Karakter oluştururken hastalıklı dönüşümler bu kadar sert olmaz ya da gizli olur! O kadar naif ve hisli bir çocuğun robotik ve duygusuz tavra bürünmesi az sonra seri katil olacak noktaya geldiğini işaret eder. O tatlı çocuk, evrilir ama aşık olmaz, hastalıklı gücünü uygulamak için sever. O güçlü kadın onu sevmez, sadece acır! Ben izlerken birkaç karakterin ağzının ortasına vurup, “çekil sahneden, gereksiz adam” diyesim geldi. Senaryo benim değil, çıktığı senaryo atölyesi de “Dark” o zaman ben susayım.

Umuyorum ki ikinci bölüm ile birlikte, o ağır ağdalı anlatımın yerine seri, akışkan bir bölümle karşılaşırız da Siyah Beyaz Aşk reytingleri toplar, yoksa topumuz ekran karşısından yandaki kanallara kaçışacağız!

Hayatta kaçmadan yaşamanız dileği ile…

http://blog.milliyet.com.tr/eceer

eceer6@gmail.com

https://twitter.com/eceer6

https://www.facebook.com/eceeryazilari

 https://www.facebook.com/dizisin

 https://www.facebook.com/EceERFanClub

 
Toplam blog
: 781
: 3899
Kayıt tarihi
: 23.09.12
 
 

16- 06- İstanbul'da doğdum. Tatbiki Güzel Sanatlar Tekstil Ana sanat dalı Moda tasarımı bölümünde..