Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

17 Ekim '17

 
Kategori
TV Programları
 

Siyah Beyaz Aşk’a Reyting Şoku! Kanal D Umduğunu Bulamadı!

Siyah Beyaz Aşk’a Reyting Şoku! Kanal D Umduğunu Bulamadı!
 

diziye reyting şoku!


Başrollerinde İbrahim Çelikkol ve Birce Akalay’ın olduğu Siyah Beyaz Aşk dizisi pazartesi akşamı ilk bölümü ile ekranlara geldi…

Dizi ilk bölümü ile reytinglerde Kanal D nin beklentisini karşılayamadı…

Reytinglerde : Total de : 3.05 reyting ile 16.  Ab de : 4.38 reyting ile 6. Abc de : 3.52 reyting ile 10. Sırada yer alabildi… Dizinin share oranları ise oldukça düşük hatta vasat…

Diziye biraz göz attım daha doğrusu dayanmaya çalıştım kapatmamak için… İbrahim Çelikkol bence role oturmamış ben oyunculuk performansını beğenmedim…

Birce Akalay ise beklenen performansı göstermiş ama dizi ikilisi olarak yan yana İbrahim Çelikkol ile bana göre enerjileri uymamış…

Dizinin müziklerini sevmedim ayrıca ilk bölüm için bazı yerleri çok durağandı izlediğim süre boyunca oldukça sıkıldım…

Dizi beni dünyasına alamadı kurgulanan dünyaya giriş yapıp o duyları hissedemedim…

Bakalım ilerleyen haftalarda dizi reytinglerini arttıracak mı ? Bana göre şu durumda çok artmaz gibi ama bekleyip göreceğiz artık…

Çetin Kaya

Twitter/Fankafacetinn

 

 

 
Toplam blog
: 449
: 1506
Kayıt tarihi
: 31.01.14
 
 

Şuanda Turizm İşletme Fakültesinde okuyorum.Endüstri Teknik Ve Meslek lisesi mezunuyum. Ufak mana..