Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

30 Temmuz '14

 
Kategori
İlişkiler
 

Siz mi Biz , Biz mi Siz? (Düş'üşü.)

Siz mi Biz , Biz mi Siz? (Düş'üşü.)
 

Öncen ve sonran; düş ve üşü.


İlk gelenler, sonra gelecekleri beklerler.

Araya Özgürlük girdi; ben, sadece bende kaldığım sürece, biri bana dokunmazken BENİM, dedi.

Diğeri devreye anında girdi; yanılıyorsun, dedi, bir başkasıyla BEN ancak BEN olabilirim, Özgür! Birinin sorumluluğudur, asıl BEN!

Sonra, sonra gelenler de, ötekileri beklerler.

Ben, dedi, Özgürlük, bendeki özgürlüğü yaşarken, kendimin tutsağı olduğumda...

Tatile çıkacaksın. Yeni, yepyeni "birileri"ni tanıyacaksın. Onlarla yiyip içip, gezeceksin. Akşamla sabah sizde karışacak. Mesela hep "o an" olacak, yarın hiç olmayacak.

İlk gelenler son gider, son gelen ilk gider.

Klasik bir bakıştır özgürlük; hayır hayır, deli dolu bir sarılıştır özgürlük. İlk gelenlere yakışan, sona kalanlara yapışandır, O!

Hoh hoh hooo!...

Mavide kalan kazanansa, karada kalan...Senin karanın rengi, hangi renk? İliştikçe ona buna, içimiz mi daha çabuk kararır, yoksa dışımız mı?

Güneşi, aydınlığı ilk gören hangi Özgürlük?

1. Not: Kaç kişi gelip gitti sana, senden ona, ondan ona?...Bu akışı bozmaya geldim, dedi, O ve Mavisi ile alıp gitti düşlerimizi.

2. Not:

Bu bir ilişki saçmalığı

saçmalamanın özgürlüğü

özgürlüğün esareti

ve benim bende

senin sende

düş'üşü.

Ş.Y.

 

 

 

 

 

 
Toplam blog
: 650
: 412
Kayıt tarihi
: 07.06.07
 
 

İzmir.  Aşk ve Şiir. Müzik. Kitap. Varlık ve Sözcükler ve .... ..